9 Reacties

13 dagen geleden

Nee zeker niet egoïstisch, waarom? Als het niet goed voelt voor jou, dan doen jullie het gewoon niet! Het is jullie kindje, dus jullie keuze!

13 dagen geleden

Niet doen als je het niet wil. Zo makkelijk is het

13 dagen geleden

Reactie op limburgse94

Nee zeker niet egoïstisch, waarom? Als het niet goed voelt voor jou, dan d ...
Voor mij voeld het niet goed, mijn vriend vind het oke als ze daar gaat logeren

13 dagen geleden

Reactie op Tauriel

Niet doen als je het niet wil. Zo makkelijk is het
Nouja ik wil ook geen haat op, slecht over mij denken of boos worden op mij omdat ik het niet wil.

13 dagen geleden

Reactie op Xiao Lu

Nouja ik wil ook geen haat op, slecht over mij denken of boos worden op mi ...
als mensen zo doen, dan ligt dat aan hen en niet aan jou

13 dagen geleden

Echt doen wat voor jou goed voelt en schijt hebben aan anderen. Onze dochter is pas na 1,5 jaar voor het eerst bij mijn moeder blijven slapen die op het dorp woont. Bij mijn schoonouders zelfs nog nooit terwijl die op 15 min rijden wonen en ze is inmiddels ruim 2,5. Mijn schoonmoeder vooral heeft daar echt een mening over, maar daar geven wij niks om. Als het niet goed voelt, gewoon niet doen.

13 dagen geleden

Niet doen hoor : -) Ik snap überhaupt dat vroege logeren nooit zo erg.. mijns inziens hoort een baby dicht bij z'n moeder te zijn, zo heeft de natuur het bedacht. Later als ze groter worden kunnen ze nog genoeg logeren, maar ik vond dat pas fijn op het moment dat m'n kind een beetje goed sliep s nachts en ik het hem kon uitleggen. Iedereen moet doen wat hij wil, maar dit is hoe ik er in sta..

12 dagen geleden

Ik zou sowieso niet zomaar een pas geboren kindje uit slapen doen. Babys hebben nog zn nood aan moeder/vader. Maar goed dat staat er los van. Daarnaast zou ik ook nooit in deze situatie mn baby erheen brengen. Al was het in het dorp, mensen van 80 zijn toch wat minder fysiek en een ongelukje zit in een klein hoekje. En als je er dan niet eens zomaar naar toe kan, nee zou ik zelf ook niet aan beginnen.

12 dagen geleden

Mijn oudste dochter is nu bijna 3 jaar een logeerde voor het eerst toen ze 10,5 maand was omdat ze een heel erg slaap probleem had en wij dan 1 nachtje konden bijtanken. Maar mijn schoonouders zijn 48 en 51 jaar oud en wonen 13 minuten bij ons vandaan. Anders had ik dit ook nooit gedaan hoor dan pas vanaf minimaal 1.5 jaar ofzo