27 Reacties

één maand geleden

Ohja Etos hebben wij ook al geprobeerd!

één maand geleden

We hadden een paar maanden geleden hetzelfde probleem. Pampers baby dry 1 maat groter en wasbare luiers er op heeft een beetje geholpen. En ik zeg een beetje omdat ze eigenlijk wel wakker wordt s nachts dus ze wordt 1x verschoond. Maar in ieder geval dat is wat voor ons het beste heeft gewerkt

één maand geleden

Ik gebruik voor me kindje van 8 maanden pampers premium protection, en hij slaapt van 18 uur tot 6/7 uur en heeft in de ochtend echt een volle luier maar lekt niet door. Het is wat aan de dure kant maar je hebt altijd aanbiedingen.

één maand geleden

Wij hebben luiers van de Lidl (Lupilu). Die zijn top! En goedkoop hahaha

één maand geleden

Hi! Onze meiden (10 maanden, gecorrigeerd 8 maanden) verschonen we ook tussen 19u-7u niet, hebben pampers premium protection aan en lekken niet door. Ze drinken wel 1-2 flesjes in die tijd, dus plassen ook best veel/vaak.

één maand geleden

Een maatje groter al geprobeerd?

één maand geleden

Ik gebruik voor de nacht de Kruidvat luiers en doe er dan 2 over elkaar heen. Zo blijft hij droog, en de tweede luier kan je de volgende ochtend weer gewoon gebruiken. Bij ons blijft de tweede luier nml droog maar met 1 luier lekt hij ook overal doorheen! Succes!

één maand geleden

Reactie op MiniMe-Me

Een maatje groter al geprobeerd?
Ja helaas wel haha

één maand geleden

Reactie op JG85

Ik gebruik voor de nacht de Kruidvat luiers en doe er dan 2 over elkaar hee ...
Dankjewel!

één maand geleden

Reactie op TessaHoman

Wij hebben luiers van de Lidl (Lupilu). Die zijn top! En goedkoop hahaha
Ah handig om te weten zal het proberen!

één maand geleden

Reactie op S-mama

Ik gebruik voor me kindje van 8 maanden pampers premium protection, en hij ...
Dankjewel voor de tip!

één maand geleden

Reactie op WvdN

Hi! Onze meiden (10 maanden, gecorrigeerd 8 maanden) verschonen we ook tuss ...
Dankje voor de tip!

één maand geleden

Reactie op KalliDi

We hadden een paar maanden geleden hetzelfde probleem. Pampers baby dry 1 m ...
Oke! Bedankt.

één maand geleden

Wij gebruiken snachts en baby dry night pants van pampers. Daar lekt hij nooit in door! Want met Kruidvat inderdaad hetzelfde probleem met de nieuwe variant.. voor overdag zijn die wel goed genoeg gelukkig

één maand geleden

Hier een buikslaper van 8mnd en de Rascal & Friends vind ik echt de beste luiers!

één maand geleden

Ook heel veel last van ! Onze zoon is een buikslaper en was elke ochtend tot de oksels aan toe nat... nu sinds een paar dagen dezelfde luier achterstevoren aan getrokken en dit lijkt goed te helpen!

één maand geleden

Wij gebruiken al vanaf de geboorte luiers van Babove van DM. Slaapt klokje rond, nooit doorgelekt, nooit rode billetjes en goedkoop! Alleen af en toe naar Duitsland om wat dozen in te slaan.

één maand geleden

Reactie op Ennnie

Wij gebruiken al vanaf de geboorte luiers van Babove van DM. Slaapt klokje ...
Oh dat is fijn! Dankjewel voor de tip!

één maand geleden

Reactie op EM12345

Hier een buikslaper van 8mnd en de Rascal & Friends vind ik echt de bes ...
Dankjewel!

één maand geleden

Ik heb altijd die van Pampers premium protection en beide kindjes lekken nooit door. Super tevreden over. Betaal je wel wat meer, maar ik koop ze alleen in de aanbieding.