Hoi mama’s!
Ik heb even een vraagje aan jullie en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Onze jongens van 9 maanden lekken de laatste tijd ‘s nachts vaak door. Wij hadden eerst de Kruidvat luiers die we heel fijn vonden maar sinds die veranderd zijn werken die niet voor onze jongens. Veel doorlekken. Ze gaan 19:00 naar bed en worden rond 07:00 weer wakker en slapen dus het klokje rond en lekken nu bijna elke nacht door wat dus geen pretje is. We zijn overgestapt naar de luiers van de trekpleister en die lijken beter aan te sluiten maar toch lekken ze door. Ook krijgen ze daar hele rode billetjes van en zijn dat dus ook niet de luiers voor ons. Hebben jullie aanraders voor luiers die niet doorlekken ook niet als ze het klokje rond slapen en veel plassen ‘s nachts. Alvast bedankt!
We hadden een paar maanden geleden hetzelfde probleem. Pampers baby dry 1 maat groter en wasbare luiers er op heeft een beetje geholpen. En ik zeg een beetje omdat ze eigenlijk wel wakker wordt s nachts dus ze wordt 1x verschoond. Maar in ieder geval dat is wat voor ons het beste heeft gewerkt
Ik gebruik voor me kindje van 8 maanden pampers premium protection, en hij slaapt van 18 uur tot 6/7 uur en heeft in de ochtend echt een volle luier maar lekt niet door. Het is wat aan de dure kant maar je hebt altijd aanbiedingen.
Hi! Onze meiden (10 maanden, gecorrigeerd 8 maanden) verschonen we ook tussen 19u-7u niet, hebben pampers premium protection aan en lekken niet door. Ze drinken wel 1-2 flesjes in die tijd, dus plassen ook best veel/vaak.
Ik gebruik voor de nacht de Kruidvat luiers en doe er dan 2 over elkaar heen. Zo blijft hij droog, en de tweede luier kan je de volgende ochtend weer gewoon gebruiken. Bij ons blijft de tweede luier nml droog maar met 1 luier lekt hij ook overal doorheen! Succes!
Wij gebruiken snachts en baby dry night pants van pampers. Daar lekt hij nooit in door! Want met Kruidvat inderdaad hetzelfde probleem met de nieuwe variant.. voor overdag zijn die wel goed genoeg gelukkig
Ook heel veel last van ! Onze zoon is een buikslaper en was elke ochtend tot de oksels aan toe nat... nu sinds een paar dagen dezelfde luier achterstevoren aan getrokken en dit lijkt goed te helpen!
Wij gebruiken al vanaf de geboorte luiers van Babove van DM. Slaapt klokje rond, nooit doorgelekt, nooit rode billetjes en goedkoop! Alleen af en toe naar Duitsland om wat dozen in te slaan.
Ik heb altijd die van Pampers premium protection en beide kindjes lekken nooit door.
Super tevreden over. Betaal je wel wat meer, maar ik koop ze alleen in de aanbieding.