11 Reacties

2 jaar geleden

https://www.mamaloes.nl/cangaroo-jossie-black-luiertas-5540 Ik heb deze lekker ruim en compact en maar 25 euro

2 jaar geleden

Ik heb deze, super fijne tas, veel ruimte en veel losse opberg vakjes.

2 jaar geleden

Rugzak van Mozz bags. Heel blij mee, wou er ook nog beetje leuk bij lopen. En mijn man kan er ook prima mee over straat.

2 jaar geleden

Wij hebben de luiertas van Joolz!

2 jaar geleden

Wij hebben deze, is van Baere Amsterdam. Hele mooie maar vooral mega fijne tas. Wel wat aan de prijs, maar zijn er heel blij mee!

2 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Hier ook! Alleen dan de goedkopere variant. Echt heel blij mee! Doet hier al 5 jaar goed z'n werk!

2 jaar geleden

Studio noos rugtas voor adults

2 jaar geleden

Deze hebben wij en bevalt ons erg goed. En hij was niet zo duur. Vriend lief vond het belangrijk dat hij er ook nog stoer uit zag met een luiertas馃ぃ

2 jaar geleden

Wij hebben deze. Heel veel vakjes, gewatteerd verschoonmatje. Heel blij mee!

2 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Deze heb ik ook in het zwart, bevalt heel goed!

2 jaar geleden

Ik heb deze. Zit een verschoningsmatje in, een vak met folie om je fles warm te houden en voldoende vakjes. Binnen tas kan eruit zodat je m later als sporttas/weekendtas kan gebruiken. Hij kan over je schouder of op je rug of aan de wagen (deze haken moet je er dan wel los bij bestellen). Ik heb 'm zojuist ingericht maar nog niet gebruikt haha. Maar ik gok dat ie heel fijn gaat zijn en ik vind 'm onwijs mooi (alles van dit merk trouwens 馃檲). Hij is er ook nog in een andere kleur!