23 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg ook

2 jaar geleden

Hi! Niet een tip voor een luiertas, heb er zelf een zonder opbergvakken, maar ik heb wel deze ophanghaakjes gevonden, waardoor je makkelijker een tas aan de kinderwagen kan hangen (heb ik het idee) 馃槉 https://www.bol.com/nl/p/kinderwagen-tassenhaakjes-haakjes-voor-tassen-set-van-2-extra-stevig-goedkoop-buggy-haakjes-zwart/9300000080519664?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Luiertas van Snoozz (met tas organizer). Te koop bij Wehkamp

2 jaar geleden

Van de Zara!

2 jaar geleden

Zara 鈽猴笍

2 jaar geleden

Baere Amsterdam 馃槂

2 jaar geleden

Reactie op Rosanne 96

Baere Amsterdam 馃槂
Die zijn zo mooi.. maar prijzig.. iemand ervaring mee? Ik heb bij de eerste zo鈥檔 koeka mombag gehad maar dat is vrij onoverzichtelijk

2 jaar geleden

Wij hebben een cowboybag, met een kinderwagen haak(1 grote). Aan die haak kun je ook handig je boodschappentas haken. Mag officieel niet te zwaar worden..

2 jaar geleden

Reactie op rian2862

Zara 鈽猴笍
Ja die zag ik ook, die is leuk

2 jaar geleden

Wij hebben een kinderwagen van Joolz en daarbij de tas gekocht die erbij hoort die je er met haakjes aan kan hangen. Lekker groot ook!

2 jaar geleden

Deze dus! Je hebt meerdere zag ik.

2 jaar geleden

Ik heb de studio noos teddy tas nog van mn zoontje 2 jaar geleden. Gebruik hem nu nog veel voor als hij uit logeren gaat. Twijfel om deze weer te gebruiken of een andere.

2 jaar geleden

Reactie op rian2862

Zara 鈽猴笍

2 jaar geleden

Ik heb eergisteren deze tas besteld van de zara hij leek mij ruim en handig te gebruiken. Ben zelf erg benieuwd馃憖

2 jaar geleden

Die zijn zo mooi.. maar prijzig.. iemand ervaring mee? Ik heb bij de eerste ...
Vriendin van me heeft 鈥榤 en is er lovend over!! Zij vindt 鈥榤 suuuper fijn en heel ruim! Ik wil 鈥榤 ook maar vind het eigk ook wat aan de dure kant. Maar de tas is ook nog goed te gebruiken als je kind groter is, gewoon als fijne shopper of logeertas oid.

2 jaar geleden

https://www.zara.com/nl/nl/share/-p49600019.html?v1=267299293&utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil persoonlijk vind ik deze heel leuk maar zara heeft meerdere leuken waaronder ook die ja! Tip kijk ook bij Zarahome die hebben zon leuke baby collectie en ook luiertassen

2 jaar geleden

Reactie op ier1991!

Vriendin van me heeft 鈥榤 en is er lovend over!! Zij vindt 鈥榤 suuuper fijn e ...
Ik zag wel dat ze cadeau bonnen hadden.. wellicht een idee als kerstcadeau of bij een babyshower.. kun je de tas bij elkaar sparen馃檲

2 jaar geleden

https://www.joolz.com/nl/nl/accessoires/joolz-verzorgingstas/560170.html?kb=ga_pm_17737300921_&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAgeeqBhBAEiwAoDDhn6jAFiSIBZZxWbwAwyjqb3xNHXH6I-WdVLqty_yHXzEEVjYZwiAQNBoC4l0QAvD_BwE Wij hebben deze. Je kan de tas bevestigen aan een joolz kinderwagen. Mocht je die niet hebben kun je ook bevestigingbandjes kopen ervoor.

2 jaar geleden

Ik zag wel dat ze cadeau bonnen hadden.. wellicht een idee als kerstcadeau ...
Ohh das een heeele goeie!! Zet het meteen op m鈥檔 verlanglijstje voor de kerst en babyshower. Thnx!!!