9 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben dit keer een maxi cosi Iora, daar zit al een matras bij. Vorige keer ook een cosleeper waar al een matrasje bij inbegrepen zat (petit amelie). Onze eerste heeft heel vaak in de box geslapen de eerste weken, dan is een matrasje wel fijn. Enkel een box kleed lijkt mij niet zo comfortabel.
2 jaar geleden
Wij hebben nu ook de maxi cosi iora air besteld en ben blij verrast over de dikte van het matras! Bij ons zoontje hadden we een snuzpod en vond dat matrasje erg klein (ook de snuzpod vond ik erg klein). In de box heb ik wel een boxmatras liggen. Onze kindjes lagen er vaak in de box te slapen, dus het was wel fijn dat het wat dikker was dan alleen een boxkleed. Dat voelde toch wel wat hard aan.
2 jaar geleden
Reactie op gm1990
Beviel die co sleeper van Petit amelie? Of vanwaar de keuze nu voor de Cosi ...
De cosleeper van petit amelie beviel goed, vond het fijn dat het hekje half open kon en gemakkelijk weer omhoog. Onze zoon was er alleen al gauw uitgegroeid, denk zo rond 2-3mnd. Kwam steeds met zn armpjes tussen de spijlen. Bij de Iora kan dat niet, die lijkt ook wat groter. Lijkt me ook fijn dat ik de Iora met het hoofdeinde makkelijk omhoog kan zetten. Bij de Petit Amelie moest ik dan wat onder het matrasje leggen (bij spugen en/of verkoudheid).
2 jaar geleden
In de box heb ik altijd een boxmatras gehad.
In de chicco next to me cosleeper had ik gewoon een bijbehorend matrasje. Deze lijkt erg dun, maar allebei onze kinderen sliepen er heerlijk op. Ze wegen natuurlijk ook niet veel. Deze co sleeper hebben we weggegeven aan vrienden, dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe, misschien een ander soort.