10 Reacties

12 dagen geleden

Wij hebben nu gewoon een Ikea matras. Als we straks overstappen op een groter bed, dan zal het opnieuw een Ikea matras was worden.

12 dagen geleden

Waarom wil je eigenlijk al overstappen naar een bed van 140/70. Dat is echt enorm voor zo’n kleintje. Heb je zijn huidig bed voor iets anders nodig?

12 dagen geleden

Wij hebben ledikant matras en matras voor 90×200 (overgestapt toen hij 16 maanden was ivm broertje) beide van ikea. Deze kwamen beide ook goed uit de test van consumentenbond

12 dagen geleden

Reactie op Tauriel

Waarom wil je eigenlijk al overstappen naar een bed van 140/70. Dat is echt ...
Nou hij is 10 maanden en mijn zoontje is gewoon groot. Vriendin van me heeft zelfs haar baby in zo’n bedje liggen. Die hebben meteen een groter ledikant gekocht en achteraf had ik dat dus ook beter kunnen doen

12 dagen geleden

Reactie op Vienne98

Nou hij is 10 maanden en mijn zoontje is gewoon groot. Vriendin van me heef ...
Plus hij heeft gewoon meer ruimte nodig. Beweegt veel in bed en merk dat die behoefte heeft aan meer ruimte

12 dagen geleden

Reactie op Vienne98

Nou hij is 10 maanden en mijn zoontje is gewoon groot. Vriendin van me heef ...
Een ledikant is tot 4 jaar.. past zelfs tot 5 en mijn kinderen zijn echt groot..

12 dagen geleden

Ik heb gewoon een ikea matrasje 🤣 is echt dikke prima.

12 dagen geleden

Reactie op s19891

Een ledikant is tot 4 jaar.. past zelfs tot 5 en mijn kinderen zijn echt gr ...
Ja of het nu een ledikant van 120/60 of een ledikant van 140/70 is, ik wou gewoon sparren over welk matras het beste zou zijn.

11 dagen geleden

Ik vond dit filmpje heel handig van de consumentenbond. Je kan bijna geen verkeerd matras kopen. https://youtu.be/m7HbeDP2UuI?si=S6kGDob3_QNjlfTl

11 dagen geleden

He ts, Wij hebben een biologisch matras. https://www.greenjump.nl/Product/Slapen/Matras/Matras-Ledikant-en-Peuterbed/Biologisch-Ledikant-matras-Ronja-Plus/Matrasmaat.60%20x%20120. Wij hebben hem met wol i.v.m. met de fijne eigenschappen van wol dat het niet te warm word en goed vocht opneemt. Onze kleine man heeft het snel warm maar op dit matras nooit te warm. Wij zijn er dan ook zeer te vreden over.