Hoi allemaal
Ik wil graag even met jullie sparren mbt de pretura matrassen van de babywinkels. Ik heb vanaf de geboorte Evan mijn zoontje een pretura matras. Nu wil ik overstappen naar een groter bed voor hem van 140/70. Echter was ik bij babypark en zij raadde me een matras aan van 440,- van pretura. Nieuw op de markt met koudschuim etc. Ik wil natuurlijk het beste voor mijn zoontje maar weet ook dat er verkooppraatjes aan bod komen.
Nu ben ik eens gaan zoeken op reviews van het matras maar kan bijna niks vinden ervan. Vind de prijsverschillen zo extreem en weet gewoon niet welke ik moet kopen. Zag dat de Ikea ook matrassen had maar elke babywinkel verkoop pretura. Deze matras wat ik gezien had had een baby en junior zijde.
Ik heb wel een kleine wat snel zweet..
ik wil geen miskoop maken met dit matras als ik geen enkele reviews erover kan lezen vandaar mijn vraag hier. Of er iemand ervaring mee heeft of een ander goed matras kent.
Hij heeft veel problemen gehad met zijn nekje en rug ivm stuitligging en daardoor veel afspraken gezien bij de gyro.
Dus het matras is het allerbelangrijkste voor mij zodat die goed ligt 🥰. Ik hoor heeeel graag van jullie.
Liefs
Wij hebben ledikant matras en matras voor 90×200 (overgestapt toen hij 16 maanden was ivm broertje) beide van ikea. Deze kwamen beide ook goed uit de test van consumentenbond
Waarom wil je eigenlijk al overstappen naar een bed van 140/70. Dat is echt ...
Nou hij is 10 maanden en mijn zoontje is gewoon groot. Vriendin van me heeft zelfs haar baby in zo’n bedje liggen. Die hebben meteen een groter ledikant gekocht en achteraf had ik dat dus ook beter kunnen doen
He ts,
Wij hebben een biologisch matras. https://www.greenjump.nl/Product/Slapen/Matras/Matras-Ledikant-en-Peuterbed/Biologisch-Ledikant-matras-Ronja-Plus/Matrasmaat.60%20x%20120.
Wij hebben hem met wol i.v.m. met de fijne eigenschappen van wol dat het niet te warm word en goed vocht opneemt. Onze kleine man heeft het snel warm maar op dit matras nooit te warm. Wij zijn er dan ook zeer te vreden over.