5 Reacties

één maand geleden

Ik moest na drie weken keihard proberen stoppen. Ik had een keizersnede en herstelde in de eerste drie weken heel slecht (niet qua wond, wel qua pijn en energie). Na het stoppen was ik binnen twee weken zo goed als hersteld en liep ik weer mijn 'normale' korte hondenwandelingen.

één maand geleden

Ik heb fulltime gekolfd vanaf het begin en ik merkte wel meer energie toen ik stopte. Dit was ook een van de overwegingen om te stoppen. Met het afbouwen nog niet echt meer energie, dat kwam wel pas aan het einde

één maand geleden

Hier geen verschil... maar heb lang bv gegeven en het bouwde geleidelijk af. Dus geen enorme hormoonschommelingen gehad denk ik.

één maand geleden

Reactie op Joelez

Hier geen verschil... maar heb lang bv gegeven en het bouwde geleidelijk af ...
Of nouja.. vergeleken met net bevallen en 1,5 jaar verder is er natuurlijk een giga verschil, maar het is zo geleidelijk gegaan dat ik niet de bv als schuld of oplossing kan zien 🤭

één maand geleden

Ik voelde mij bij de eerste 3 maanden na het stoppen echt beter qua energie. Nu voel ik mij langzaam aan ook beter, maar zit nog niet op de 3 maanden na het stoppen en ben nu eerder gestopt. Ik heb wel het idee dat ik iets meer energie weer krijg, maar dat komt misschien ook omdat de baby ouder is en iets beter slaapt. Bij de eerste voelde ik mij pas bij een jaar oud echt weer meer mezelf, dus ik verwacht nu met het ontzwangeren ook dat het zo lang duurt. Misschien iets eerder door het stoppen met borstvoeding, maar dat weet ik niet zeker, dus houd nu 1 jaar na de geboorte als richtlijn.