28 Reacties

3 maanden geleden

Net gewassen

3 maanden geleden

M鈥檔 meisje is nog zo goed als kaal. 馃ぃ (bij mij duurde het ook lang voordat m鈥檔 moeder eindelijk iets leuks kon doen met m鈥檔 haar. 馃槄)

3 maanden geleden

Jarloes mijne heb nog bijna geen haar 馃榾

3 maanden geleden

Hier komen de kleine meid haar haartjes in haar ogen. Ik durf nog geen staartjes in te doen, veel te bang dat het elastiekje in haar mond verdwijnt

3 maanden geleden

Hi! Ik doe er soms een beetje babyolie van weleda in en borstel het dan met zo鈥檔 baby borstel. Vaak helpt alleen borstelen ook goed (naar de zijkant)

3 maanden geleden

Hier geboren met een bos mooie blonde lokken, eigenlijk altijd een leuk speldje in de haren, zodat die voorste lange pluk niet in het gezichtje zit. Ik ben ze nu zelf gaan maken en verkopen omdat ik het zo leuk vond om te maken en ontzettend veel had ondertussen haha.

3 maanden geleden

Reactie op N.xxx.t

Hier geboren met een bos mooie blonde lokken, eigenlijk altijd een leuk spe ...
Mag ik vragen hoe je ze zelf maak lijk me ook wel leuk voor me meisje

3 maanden geleden

Hier wel altijd een speldje of staartje. Andere zit het in haar ogen of belandt er eten in 馃槈

3 maanden geleden

Hier krijgt ze altijd 2 hele schattige staartjes in馃ス Vanaf het begin al een flinke bos haar gehad 馃グ

3 maanden geleden

Ahh wat schattig die fotos! Mijn dochter was met redelijk veel haar geboren. Maar na een maand viel de bovenkant uit en was het net een opa 馃槀 nu begint het terug te groeien. Ik had bij de negen maanden beurs van die clipjes gekocht. Kan niet wachten om die te gebruiken als het lang genoeg is 馃ス

3 maanden geleden

Bijna elke dag heeft ze 1,2,3 of 4 staartjes in 馃槀馃グ dit doe ik met antiklitspray om het nat te maken (dan gaat alles wat makkelijker zonder te trekken aan t haar) en zwitsal haargel!

3 maanden geleden

Ooohhh allemaal echt al haar 馃ス mijn dochter is nog nagenoeg kaal, dus ik wacht even 馃槀

19 dagen geleden

Reactie op anoniemxxx3

Bijna elke dag heeft ze 1,2,3 of 4 staartjes in 馃槀馃グ dit doe ik met antikli ...
Wat voor elastiekjes gebruik je hiervoor? Ben zo bang dat die kleine stiekjes 贸f het haar afbreken 贸f losraken en in haar mondje kunnen belanden..

19 dagen geleden

1 staartje鉂わ笍

19 dagen geleden

Hier ook 1 staartje vaak of 2, anders komt het in dr oogjes

19 dagen geleden

Meestal 2 staartjes of knotjes hier 馃槏

18 dagen geleden

Reactie op Selina14

Wat voor elastiekjes gebruik je hiervoor? Ben zo bang dat die kleine stiekj ...
Ik gebruik deze nu! Eerst van die dunne maar daar trok ik idd wat haar ermee uit soms dus nu deze!

18 dagen geleden

Wat gebruiken jullie om stiekjes en haar speldjes en haar bandjes opbergbox? Ben nog niet iets tegen gekomen dak denk zo das leuk en makelijk

18 dagen geleden

Reactie op Givano En Linsey

Wat gebruiken jullie om stiekjes en haar speldjes en haar bandjes opbergbo ...
Ze heeft van de sint een heel schattig juwelen doosje gehad van little dutch. Daar heb ik nu dr clipjes in gedaan.

18 dagen geleden

Reactie op Givano En Linsey

Wat gebruiken jullie om stiekjes en haar speldjes en haar bandjes opbergbo ...
In een toilettasje :) je kunt ook evt iets stevigs kopen met vakjes (zo鈥檔 bak)