17 Reacties
vorig jaar
Ik heb ze zelf al vanaf 11 maanden en ben er altijd heel blij mee geweest. Vond het vroeger ook super leuk om oorbelletjes te hebben.
vorig jaar
Ik heb ze 2 weken geleden bij mijn dochter laten schieten, ze is nu bijna 7 maanden.
Ze vond het in de houdgreep vasthouden niet fijn en ze schrok van de prikjes (ze deden met 2 tegelijk) maar toen ik haar hoofdje losliet, was het huilen al voorbij. Al met al is het me ontzettend meegevallen, ze heeft er nu geen last van en het staat echt super schattig! 🫢
vorig jaar
Reactie op Shariiina
Mijn dochtertje heeft ze vanaf dat ze 3 maand is.. kleine gouden knopjes

Bij wie heb jij laten doen ?
vorig jaar
Reactie op laurettadevos
Vind oorbelletjes erg leuk maar pas als ze zelf aangeeft dat ze dit wil.
Heb 2 dochters eentje van 4 jaar die heeeeel graag oorbelletjes wilt maar het gewoon niet durft. Zo zielig. Nu een dochtertje van half jaar met oorbelletjes❤️ mocht ze het niet willen straks kan ze het altijd nog eruit halen
vorig jaar
Ik heb dit gedaan toen ze 4 maanden was. En absoluut niet gehuild of last gehad
vorig jaar
Ik heb zelf hierdoor scheve oorbellen. Ik zou zelf wachten want je doet het niet opnieuw. De oortjes groeien nog heel erg vandaar.
Mijn oudste wil het absoluut niet nu. Ze is 4 en als ze nooit wil is dat ook prima. Blij met de keus dat we het niet gedaan hebben. Denk dat je jezelf ook moet afvragen, voor wie doe je dit? Voor haar? En waarom? Of voor jezelf? En waarom zou je dat dan doen?
Anyways, genoeg om tegen elkaar af te wegen en voor jezelf een goede beslissing te nemen.
vorig jaar
Reactie op Popperob
Ik heb zelf hierdoor scheve oorbellen. Ik zou zelf wachten want je doet het ...
Ik vind eigenlijk ook gek dat dit wel al mag, terwijl tattoos dan weer niet mogen zo jong. Allebei doe je iets wat voor altijd op het lichaam zit (want oorbellen geven toch gaatjes/littekens). Ik vind dat ze daar eigenlijk ook regels in moeten hebben