Hoi!
Ons zoontje van 7 maanden heeft KMA. Heel vervelend en zit al vanaf dat hij 3 maanden oud is aan de neocate. Nu moeten wij langzaam weer koemelk gaan introduceren om te kijken of hij er over heen is gegroeid. Snap ik, willen we doen, is geen enkel probleem. Maar wat ik nu toch van de kinderarts in het ziekenhuis heb gekregen als melkladder om het te herintroduceren. Sorry maar daar valt m’n mond van open! Heb ook meteen gebeld en gezegd dat ik dit dus echt niet ga doen en dat ik het graag op een andere manier wil gaan doen. Ik word ergens deze week terug gebeld met een antwoord.
Het kind is 7 maanden en kijk wat er bij stap 1 staat. Alles bombol suiker en zout! Ik ben echt niet te flauwste, maar sorry, dat ga ik mijn baby dus echt niet geven. En daarbij heeft hij momenteel echt een afkeer naar eten. Hij eet alleen nog maar fruit en drinkt zijn flesjes. Boterham, kokosyoghurt (hadden we als vervanging voor de 4e fles, dus hij zal al op 3 flesjes) en de groentenhap weigert hij echt te eten. Dus al zou ik deze producten wèl willen geven, dan nog zou hij ze nooit willen eten.
Zijn er meer mama’s die bekend zijn met een melkladder en het herintroduceren van koemelk die het op een hele andere manier hebben mogen doen?
Liefs!