Hi allemaal!
Even een vraag of meerdere van jullie dit hebben gehad. Me kleine is nu 6.5 maand en ben al ongeveer 3 a 4 keer weer ongesteld geworden, meestal zo rond de 22e. Nu is het inmiddels 1 oktober en ben het nog steeds niet.. kan dit nog komen door de hormonen? Heb al wel een test gedaan paar dagen geleden maar die zegt negatief dus dat kan het niet zijn denk ik?
Ik heb precies hetzelfde. Ook eerst altijd op tijd en nu ineens nog steeds niet. Ook test gedaan negatief en ik toevallig ook rond de 23/24e elke keer ongesteld en ons meisje is ook 6,5 maand. Ik volg even!🫣
Ik heb dit ook! Normaal dus om de 4 weken en nu al 10 weken niet.. ben dus in totaal vanaf maart 3x ongeteld geweest. Normaal netjes optijd. Heb al een paar keer getest. Negatief. Maar ik ging nu dus tellen en 10 weken is eigenlijk best lang.. weet niet of ik me nu zorgen moet maken of niet
Zelfde hier! Ik ben al 5x ongesteld geweest en nu 7 dagen overtijd. Test was negatief. Begon wel lichte paniek te krijgen... Ik was altijd regelmatig.
Ik dacht zelf dat het aan de stress ligt die ik ervaar. Maar kan dus gewoon ook even zo zijn? Toch zwanger lijkt me niet maar zou kunnen :)
Fijn dat ik dit topic vond <3
Bij mij is het nu alweer 23 dagen geleden. Terwijl de keren hiervoor er 5 weken tussen zat. Zwanger kan ik absoluut niet zijn. Moet ik me zorgen maken? Het is in het verleden wel vaker zo onregelmatig geweest (voorat ik zwanger was ook een x 8 wkn ertussen).