46 Reacties

één maand geleden

Reactie op S-mama

Mijn kindje is 8 maanden , en hij slaapt sinds zijn geboorte bij mij in bed ...
Heel mooi gezegd!

één maand geleden

Reactie op Liisss

Sinds de nachten zo terror zijn laat ik haar ook op/naast me slapen maaar w ...
Ons zoontje ligt vaak tussen ons in. Ik neem hem in mijn arm en laat me hand rusten op zijn heup: met mijn andere hand leun ik bij zijn knie holtes. Ik word dan meteen wakker mocht hij weg willen. Ik zelf heb altijd een warme wijde vest of trui aan en leg een plaid over mij heen. Me zoontje leg ik op dat plaid zodat hij er niet onder kan komen. Werkt al maanden perfect.

één maand geleden

Aah ik herken deze tweestrijd zo! Ons dochtertje begint de nacht ook in haar eigen bedje maar eindigt elke nacht naast mij. Aan de ene kant denk ik dan, slaap is slaap, we slapen er allebei beter door zo, dus prima. Maar; ik wil er ook vanaf want mijn man ligt nu in het logeerbed en ik wil dat ze uiteindelijk wel in haar eigen bedje gaat slapen, bang dat ik het op deze manier zelf in stand hou dat dat niet gaat lukken! Voor nu even geen energie voor om het anders aan te pakken, maar als ze uiteindelijk niet vanzelf langer gaat slapen in haar bedje denk ik dat ik toch eens op een matrasje naast haar ga slapen op haar kamer…

één maand geleden

Reactie op sils

Ons zoontje ligt vaak tussen ons in. Ik neem hem in mijn arm en laat me han ...
Lig je zelf dan plat op je rug?

één maand geleden

Reactie op Liisss

Ik lig ook vaak zoals sils, dan lig ik op mijn zij met mijn gezicht naar de zijne.

één maand geleden

Reactie op Liisss

Nee op m’n zei met m’n gezicht naar hem toe.