6 Reacties

vorige week

Ga je samen douchen of alleen? En anders vaker de douche (aan) laten zien om te laten wennen? Ik gebruik ook altijd waterschoenen zodat ons zoontje niet snel uitglijdt 馃槉

vorige week

Ik ga altijd eerst zelf douchen en daarnaar leg ik de douche kop op de grond en dan gaat mijn dochter eronder, dan ga ik snel haren wassen "vind ze ook niet leuk " en lichaam wassen en alles daarnaar uitspoelen en afspoelen en dan leg ik de douche kop op de grond en kan ze nog even lekker spelen

vorige week

Vond ons zoontje ook. Deed hem altijd in bad en op een gegeven moment deden we even snel douchen, en nu wilt hij er niet meer onder vandaan 馃槄馃槀

vorige week

Hier ook douche angst. Ook als we samen douchen. Heel apart, want in het zwembad gaat ze letterlijk onder die emmertjes staan die langzaam vollopen en dan naar beneden kiepen haha.

5 dagen geleden

Ik weet niet of je een bad hebt? Wij douchen dochter in het bad. De douche vind ze ook spannend.

4 dagen geleden

Mn dochter vindt het ook vreselijk. Alles geprobeerd maar ze vindt het eng. En dat heeft ze gauw. Ik vind het dan ook wat ingewikkeld worden dus doe maar badje elke keer..