12 Reacties
6 dagen geleden
Ik heb net ff gevoel aan die van de eerst foto en de 2 delen zitten aan elkaar vast. Voor een of ander reden ben ik te bang om het op te pakken.
6 dagen geleden
Naar dat je dit mee moet maken. Ik heb het zelf helaas ook meegemaakt met 12 weken. Ik denk dat dit het vruchtje is + vruchtzakje. Ziet er vrij in tact uit. Hopelijk neemt het nu af en kan je gaan verwerken 🙁
6 dagen geleden
Reactie op MyrtheDoorn
Naar dat je dit mee moet maken. Ik heb het zelf helaas ook meegemaakt met 1 ...
Ik bedoel de placenta excuus
6 dagen geleden
Sterkte zeg 😘 Ik weet helaas hoe naar het is om mee te maken en heb zelf een miskraam gehad bij 9weken.
Bij mij kwam er eerst een grote 'bal' uit. De grote van een rundervink zeg maar.. en pas een week later verloor ik exact zoiets als hierboven op de foto. De verloskundige kon niet direct benoemen wat ze dacht dat het was. Mogelijk idd vruchtzakje en placenta..
6 dagen geleden
Reactie op MyrtheDoorn
Naar dat je dit mee moet maken. Ik heb het zelf helaas ook meegemaakt met 1 ...
Wat erg. Ja dit is de eerst keer dat ik een miskraam heb. Ik denk ook dat het het vruchtje en placenta zijn. Ik heb al een zoontje van 9 maanden dus gelukkig geeft hij me wat afleiding. Heel erg bedankt!
6 dagen geleden
Reactie op Simone_1985
Sterkte zeg 😘 Ik weet helaas hoe naar het is om mee te maken en heb zelf e ...
Jeetjes zeg. Bij begon het ook met een stolsel even groot als een vuist en vandaag dus wat op de foto te zien is. Heel erg bedankt!!❤️
6 dagen geleden
Ik heb de verloskundige vandaag gesproken en de foto via de mail opgestuurd. Ze zei dat het inderdaad de placenta en het vruchtzakje zijn en dat ze mooi in tact zijn gebleven.
Heel erg bedankt voor al de reacties!!
VRIEND
6 dagen geleden
Zoals je hier de 'maart 24' groep hebt is er ook een groep voor meiden na een miskraam. Wellicht vind je daar ook nog tips en troost. Ik vond dat na mijn miskraam een erg fijne groep iig.. heel veel sterkte