14 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben nooit zo extreem misselijk geweest en m’n vlagen misselijkheid rond 7 weken werden ook steeds minder. Fijn van genieten zou ik zeggen.

2 jaar geleden

Ow er staat onder medicatie, maar dit moet ZONDER medicatie zijn, essentieel verschil....

2 jaar geleden

Mijn misselijkheid is ook verdwenen met 6 weken en 5 dagen ongeveer. Ik heb vandaag een echo gehad met 7 weken en was helemaal goed, niks aan de hand! Hoop dat dit je een beetje geruststelling geeft.

2 jaar geleden

Ik herken dit wel, hoewel ik nog niet zonder medicatie durf. Ik gebruik sinds 5+5 elke dag suprimal en desondanks werd ik steeds misselijker. Tot het gistermiddag omsloeg in positieve zin. En tot op heden voel ik mij helemaal niet meer misselijk. Wel nog moe. Ik ben 7+1 weken nu. Wie weet komt het later weer terug, al hoop ik natuurlijk van niet. Ik moet nog anderhalve week wachten op de eerste echo. Ik denk dat het meespeelt dat ik nu voldoende rust neem. Gistermiddag was het plots veel beter na een middagdutje.

2 jaar geleden

Bij mij gaat de misselijkheid ook op en af, de ene dag wel, de andere dag minder. Ondertussen 2 goeie echo's gehad en bijna 9 weken

2 jaar geleden

Ik merk zelf dat de misselijkheid (en vermoeidheid) enorm toenemen na een drukke dag. Zo lang ik voldoende rust neem gaat het echt prima! Heel normaal dat het zo wisselt en geen reden om je zorgen te maken 😊

2 jaar geleden

Bij mij is de misselijkheid ook stukken minder. Van heel de dag misselijk tot kotsen aan toe, naar alleen in de ochtend misselijk en als ik goed ontbeten heb is het weg. Ik ben nu 9+3

2 jaar geleden

Ik was misselijk tm 6 weken ofzo ongeveer. Toen was het over. Nu ben ik 8+4 en sinds gister ben ik weer continue misselijk.

2 jaar geleden

Heb het zelfde wel. Week 5/6 erg misselijk geweest wat daarna is verdwenen. Heerlijk maar je gaat wel nadenken inderdaad. Verder wel veel andere kwaaltjes dus het zal wel goed zitten. Ben het niet gewend van mn andere zwangerschap, toen 15 weken erg misselijk geweest met spugen.

2 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook niet misselijk meer rond de 7 weken. Teruggekeerd tussen week 8 en week 9. Ondertussen een gezonde dochter van 15 maanden. Je HCG stijgt zeker nog, maar het kan niet tot in het oneindige verdubbelen elke 48u, dus normaalgezien stijgt het nu wat minder snel dan de vorige weken waardoor je lichaam wat meer tijd heeft om te wennen. Ik vond het ook eng toen het plots verdwenen was, maar je mag het loslaten en er gewoon van proberen genieten.

2 jaar geleden

Mijn misselijkheid begon pas met 7+3 weken. Daarvoor had ik er geen last van. Vooral als ik moet tandenpoetsen 🤢

2 jaar geleden

Veel dank voor jullie reacties. Heeft me echt wat gerustgesteld, lief! Vanavond weer beetje weeig gevoel, niet echt misselijk, maar het is dus niet helemaal weg. Idd lijkt het of mijn lichaam enigzins went aan het HCG, ik ga inderdaad van de minder misselijke dagen proberen te genieten!

2 jaar geleden

Bij mij werd het ook even minder met 7 weken.. (echo was goed) maar met 8 weken kwam het weer terug om nu nog erger te worden met 9 weken. Dus fluctueert best wel..

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde en ik zit nu op 9.6. Vanaf week 6 erg misselijk geweest en nu al een week eigenlijk niet meer. Toen wel heel erg gehad. Constant boven de wc gehangen. Emesafene voor gehad, top spul! Soms denk ik.. waar zijn alle klachten gebleven maar het zal wel goed zijn 🤷🏽‍♀️