10 Reacties

2 jaar geleden

Nee waarom zou dat perse moeten? Wij boeren toch ook niet elke keer als we gedronken of gegeten hebben? De ene baby doet dat meer dan de ander. Mijn eerste kindje deed dat bijna nooit en deze af en toe.

2 jaar geleden

Onze dochter boert ook bijna nooit. Ik heb laatst ergens gelezen, dat als ze in slaap vallen tijden het voeden ze dan vaak niet hoeven te boeren.. anders valken ze niet in slaap

2 jaar geleden

Reactie op WK12

Onze dochter boert ook bijna nooit. Ik heb laatst ergens gelezen, dat als z ...
Dat is hier helaas echt niet zo. Valt bijna altijd tijdens voeden in slaap, zowel aan de borst als nu aan de fles. Maar als we hem niet laten boeren dan ligt hij zo erg te spartelen in bed dat hij op gegeven moment begint te huilen. Dit was dus ook met borstvoeding helaas zo. Zijn soms wel 3 kwartier bezig....

2 jaar geleden

Reactie op DaphneWB

Dat is hier helaas echt niet zo. Valt bijna altijd tijdens voeden in slaap, ...
Oh! Ik heb het ergens gelezen in een boekje haha. En ik dacht dat 't ook zo was omdat het bij mijn dochter wel klopt. Maat dan is het misschien toch niet waar🫣

2 jaar geleden

Reactie op WK12

Oh! Ik heb het ergens gelezen in een boekje haha. En ik dacht dat 't ook zo ...
Ja of het ligt aan onze zoon hoor 😂🤭 zal me niks verbazen aangezien ik zelf ook altijd dingen heb die eigen niet "horen" 😂

2 jaar geleden

Reactie op DaphneWB

Ja of het ligt aan onze zoon hoor 😂🤭 zal me niks verbazen aangezien ik ze ...
Ja geen enkel kindje is hetzelfde natuurlijk! Maarja soms lees je wel dingen wat niet in de praktijk echt zo werkt.. ik denk echt dat je zelf moet kijken wat bij je kindje werkt

2 jaar geleden

Ik laat mijn kindje lekker slapen als hij in slaap valt tijdens de fles. Ik heb ooit ergens gelezen dat iemand zei als je kindje last heeft van een boertje dat dwars zit hij niet lekker in slaap zal vallen. Sindsdien ben ik er ook mee gestopt en laat hem lekker door slapen. Maar denk wel dat het bij elk kindje anders is. 😊

2 jaar geleden

Wij laten onze dochter meestal wel boeren behalve als ze echt heel rustig aan de borst heeft gedronken en in slaap valt, dan heb ik het idee dat het niet nodig is. Als ze heel onrustig heeft gedronken laat ik haar wel boeren anders wordt ze heel onrustig wanneer ik haar neer leg. Ik denk dat het per kindje verschilt of het nodig is of niet.

2 jaar geleden

Hangt heel erg per kindje af denk ik. Mijn dochtertje moest de eerste maanden na de geboorte aardig wat spugen en dit werd erger als ze geen boertje liet na het eten. Nu ze 3,5 maanden oud is, is dit geen probleem meer en kunnen we een boertje laten gerust wel eens overslaan. Ik zou kijken wat voor effect geen boertje laten heeft op haar. Als ze lekker slaapt zonder te spugen zou ik haar vooral lekker laten slapen.

2 jaar geleden

Ik doe het eigenlijk nooit bij mijn zoontje, ik geef borstvoeding. Hij lijkt hier geen last van te hebben, spuugt nooit en heeft geen krampjes.