340 Reacties

2 jaar geleden

Al druk aan het nadenken voor namen onze dochter heet Liva 😊we zoeken hier een naam bij eind van de maand weten we of het een meisje of jongen gaat worden ❤️

2 jaar geleden

Onze dochter heet Aimée Janine. Gisteren gehoord dat we weer een meisje mogen krijgen. Haar naam wordt Emily Lauren 🩷.

2 jaar geleden

Wij denken na over Liva of Lovi voor ons meisje 🩷

2 jaar geleden

Reactie op 1014

Wij denken na over Liva of Lovi voor ons meisje 🩷
Leuke naam Liva 😊

2 jaar geleden

Wij krijgen nog een jongetje! Welke namen vinden jullie het leukst bij Melle? Jip of Teun?

2 jaar geleden

Reactie op Frozie

Wij krijgen nog een jongetje! Welke namen vinden jullie het leukst bij Mell ...
Wat leuk! Melle & Jip 🩵

2 jaar geleden

Reactie op HartjeJynxx

Onze dochter heet Aimée Janine. Gisteren gehoord dat we weer een meisje mog ...
Mooi naam Emily Lauren!

2 jaar geleden

Reactie op Frozie

Jip! ☺️

2 jaar geleden

Wij weten nog niet wat het wordt, voor een meisje vinden we Hannah heel mooi, voor een jongen Sefanja, bij Hannah weten we een tweede naam, maar weten jullie een tweede naam met mooie betekenis die past bij Sefanja? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Frozie

Jip! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Stefanie14-02

Al druk aan het nadenken voor namen onze dochter heet Liva 😊we zoeken hier ...
Maeve of Vince

2 jaar geleden

Wij krijgen een 3e zoontje. Onze 2 zoontjes heten Daley en Mason. Ik wil een naam die niet al te veel voor komt. Vind bijvoorbeeld deze namen leuk: Lowen, Xavi, Lev, Milo, Luèn leuk. Hebben jullie nog leuke ideeën? 💙

2 jaar geleden

Reactie op BD2903

Wij krijgen een 3e zoontje. Onze 2 zoontjes heten Daley en Mason. Ik wi ...
Xenn, Maez, Yoé/Yoë, Roux stonden onder andere op mijn lijstje. Ik krijg een meid dus heb er niks aan😝. Ik hou van jullie stijl!

2 jaar geleden

Wij krijgen opnieuw een dochtertje. En zijn er eigenlijk al wel 99% zeker van betreft de naam: Nina Lynn 🩷 We hebben al een dochtertje van 4 met de naam Ester Anna. En wilden als het weer een meisje werd opnieuw een dubbele naam.

2 jaar geleden

Wij weten nog niet wat het word maar we hebben al wel voor beide geslachten een naam. Voor een jongen word het Alwin en voor een meisje Jasmijn.

2 jaar geleden

Reactie op Frozie

Jip! 🩵

2 jaar geleden

Wij denken nu aan roepnaam Tess, maar nog op zoek voor een tweede naam. Iemand?

2 jaar geleden

Ik nijg naar Pepijn, en ook opzoek naar een tweede naam. Iemand iseeen? Ik vindt dat echt niks erbij past 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Floor0909

Wij denken nu aan roepnaam Tess, maar nog op zoek voor een tweede naam. Iem ...
Noa?

2 jaar geleden

Wat vinden jullie passen bij Jolien? Voor een meisje of een jongetje? We weten het geslacht nog niet.