10 Reacties

3 dagen geleden

Wij hebben 2 kids, 1 van 3j en 1 van 1j.. tis een hele uitdaging 🤭. De oudste heeft van een klein karretje en sjeest de hele winkel door 😮‍💨 de jongste vindt in het grote karretje zitten nu nog wel leuk gelukkig 😊 of in de kinderwagen is ook geen probleem hier.

2 dagen geleden

Hier ook al een tijdje aan de gang, zoontje is 21 maanden oud geworden gisteren. Ik probeer zijn favo snacks mee te nemen voor in de auto zodat ie zich ff paar minuten vermaakt en daarna weer schreeuwt haha. Het hoort erbij, is een fase😮‍💨

2 dagen geleden

Hier doe ik hem vaak in de draagzak... even zeuren als hij erin moet, maar daarna is hij rustig. Hij heeft ook een speen voor noodgevallen... als hij in de wagen zit werkt iets te eten ook altijd goed.

2 dagen geleden

exact t zelfde hier, af en toe helpt een snackje, maar wordt ook vaak genoeg per direct de grond op gegooid. Ik heb het opgegeven en laat haar gewoon huilen, niks helpt op dat moment & doordrammen heeft geen zin 🥲

2 dagen geleden

Het kleine boodschappen wagentje was een tijdje leuk, maar nu in een fase dat het niet zo leuk meer is. In de winkelwagen zittend vindt hij gelukkig wel prima, beter dan in de wandelwagen of buggy.

2 dagen geleden

Gewoon boodschappen doen is geen probleem. Ik zet hem in het zitje van de winkelwagen en dan gaat dat prima. Ik zorg wel dat ik de hele tijd klets met hem en ik moet de handscanner wel in de gaten houden. Soms is de oudste ook mee, die staat meestal op het rekje van de bierkrat houder, dat ging wel even op een moment samen wat minder, maar in principe kan ik ze beide makkelijk meenemen.

2 dagen geleden

Hoort erbij. Ik heb laatst 20 minuten op de grond van de HEMA gezeten omdat ze een tantrum kreeg. Ze haalde hun discobal uit het schap. Dat wilde ik niet en toen begon ze keihard te huilen 🥲 ze zitten nu in de fase dat ze eigen wil creëren en dat is lastig.

2 dagen geleden

Met boodschappen doen eigenlijk geen problemen. Ze zit in de kar of loopt met een eigen wagentje en helpt heel lief met de boodschappen doen ! Een andere winkel is een ander verhaal. Zonder karretje rent ze overal naar toe en zit aan alles en luistert voor geen meter. We gaan nu vaak met z'n tweeën, zodat de een rustig kan kijken en de ander kan winkelen. Of ze moet in de buggy en dan huilt ze maar even....

13 uur geleden

Bij ons maakt het moment van de dag uit, en ik vind dat de omgeving interessant genoeg is, dus geen speelgoed mee. Dan is het vermaak ook niet ineens klaar als het speelgoed niet meer leuk is. Ik vraag of ze wil helpen in de supermarkt, dus dingen voor me pakken en in de mand doen, dat werkt als ze genoeg energie heeft, dan is ze helemaal mee en blij. Maar winkelen, naar de hema ofzo, doen we gewoon snel, want dat vind ze niet super boeiend. Als het even niet anders is, doosje rozijntjes geeft je even wat tijd.

12 uur geleden

Boodschappen geen probleem. We hebben bij onze jumbo ook wel een schap met fruit voor kinderen liggen dus lopen daar altijd wel langs en kiest ze wat uit. Verder shoppen dan de hema, zeeman kruidvat of wibra doe ik ook niet met dr hoor. In die winkels geef ik het mandje op dr schoot en vind ze het leuk om te 'helpen' met vasthouden. Als ze die niet vast heeft grijpt ze alles om dr heen vast.