7 Reacties

11 dagen geleden

Hier hetzelfde! Benieuwd naar ervaringen van anderen

11 dagen geleden

Ons zoontje is nu 9 maanden, was een tijd van de nachtvoeding af. En komt nu weer ik denk zo'n 2 maanden. Ik geef hem gewoon ( hij heeft het wellicht weer even nodig denk ik) Ik heb 2 grote pubers van bijna 14 en 11 en ik herinner me van hun hetzelfde. Voor dat ze 1 werden sliepen ze de hele nacht door. Ik weet niet of het gewenning is, misschien heeft iemand anders er antwoord op.

11 dagen geleden

Heel eerlijk mijn baby is 8 maanden en ik moet er iedere nacht nog wel een keer of 4 uit. Ik zou heel blij zijn als je gewoon een fles kunt geven en daarna verder kunt slapen dan zou ik het lekker zo laten!

11 dagen geleden

Reactie op Brenjole1985

Ons zoontje is nu 9 maanden, was een tijd van de nachtvoeding af. En komt ...
Ja.. zo sta ik er ook wel in. Alleen je leest en hoort van diverse mensen ‘ja, is het geen gewenning’. Tja, dan ga je twijfelen. Hoe kom je daar nou achter?

11 dagen geleden

Reactie op AMEKP

Ja.. zo sta ik er ook wel in. Alleen je leest en hoort van diverse mensen ‘ ...
Klopt, .hoor dat ook wel eens maar ik volg mijn gevoel daarin. Ik heb er 2 groot en bij hun is het geen gewenning geworden Daarbij als ik hem geen nachtfles geeft gaat hij niet meer slapen Geef ik hem wel slaapt hij gelijk dus denk echt honger. Ik zou zeggen volg je eigen gevoel

11 dagen geleden

Mijn oudste heeft tot 1,5 nog 1 nachtvoeding gehad. En van de een op de andere dag stopte het. Vanalles geprobeerd, kleine flessen, geen flessen, meer water en minder voeding. Werkte allemaal niet. Uiteindelijk eraan toegegeven en ze is er zelf mee gestopt. De jongste van bijna 9 maanden krijgt nog 1 tot 2 nachtvoedingen. En drinkt dan vervolgens de fles in de ochtend ook niet leeg. Ik ben nu weer avondfles aan het geven rond 21.30/22.00 omdat ze anders tussen 22.30 en 1.00 een fles wilde. Daarna komt ze soms nog een keer en krijgt ze een klein flesje van 90cc. Ze slaapt dan ook weer verder. Ik ga er maar in mee. Vanuit de eerste weet ik dat er weinig te sturen is en heb ik het vertrouwen in de jongste dat ze er ooit zelf wel mee stopt. En anders kunnen we haar vanaf een bepaalde leeftijd ook ermee helpen denk ik dan maar 😉

10 dagen geleden

Hier precies hetzelfde als wat jij beschrijft!