30 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op nathali133
Voor een jongen: Lio en Sem. Voor een meisje: Emma, Olivia
Haha Lío staat ook op mijn lijstje 🤣
Djaxx
James
Lenn
Lío
Yves
En voor meisje
Aimèe
Avelie
Elyn
Feray
Roselia
Rosalyn
Vivé
Mijn voorkeur gaat uit naar
Aimèe Nomy
2 jaar geleden
Lastig hè! Vooral een jongensnaam inderdaad. Meisjesnaam zijn we zeker van en mocht het toch een jongen zijn dan swipen we lekker verder op de kinder app!
We weten in in iedergeval zeker dat het een Nederlandse naam wordt, normaal geschreven wordt en een naam die normaal uit te spreken is.
Om ‘hoe heet het kind’ te voorkomen🫣
2 jaar geleden
Lastig hè! Vooral een jongensnaam inderdaad. Meisjesnaam zijn we zeker van ...
Ja wij gaan het ook simpel en kort houden, vooral omdat mijn naam altijd verkeerd word uitgesproken.. en we willen niet een naam die afgekort kan worden.
2 jaar geleden
Giovanni
Jaeden
Jayden
Keanu/keano
Liam
Zayen
Luca
Mason
Jaimey
Djevano
Stefano
Namen die ik zelf wel leuk vind!
2 jaar geleden
Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻
Haha Lío staat ook op mijn lijstje 🤣
Djaxx
James
Lenn
Lío
Yves
En voor m ...
Hoe spreek je Aimèe uit?
Emmeh? Als in leg, ken, ben.
Tot nu toe kende ik alleen Aimée (emmee) als in leef, geef, etc.
2 jaar geleden
Reactie op mermaid010
Hoe spreek je Aimèe uit?
Emmeh? Als in leg, ken, ben.
Tot nu toe kende ik ...
Eeeeemie ! Net als de naam Amy 😏
2 jaar geleden
Reactie op Yssiim
Ik heb 2 zonen, Aras en Asaf🩵
als het een meisje word willen we haar
Asl ...
Wat een mooie namen 🤩
2 jaar geleden
Ohh zulke leuke namen staan hier tussen! Wij vinden juist jongens namen veel makkelijker! Hier wordt al jaren dezelfde naam geroepen voor als het zover mocht komen. Tot nu toe hebben we:
💙
Tijn
Finn
Rens
Mats
🩷
Lynn
Noor
Saar
Tess
Wij hebben zelf allebei 4 letters in onze naam en willen dat bij ons kindje ook zo 😊
2 jaar geleden
Wij hebben al een aantal jaar een meisjesnaam in gedachten. Nu heb ik net een nieuwe baan, waarbij 1 collega een dochter heeft net zo oud als mijn dochter, en ik kom er net achter dat haar 2e dochter de naam heeft die wij ook wilden gaan gebruiken als we nu weer een meisje krijgen.
Nu twijfel ik of dat niet raar is.
Toen ze het vertelde zei ik heel onschuldig 'mooie naam zeg'. Niemand weet trouwens nog dat ik zwanger ben in mijn omgeving.
Houden jullie met je naam rekening met namen van kinderen van collega's? Met namen in de familie zou ik sowieso rekening houden. Maar collega's... Daar twijfel ik over. Vandaar mijn vraag