19 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees vooral dat je dezelfde op AliExpress kan kopen

2 jaar geleden

Ik heb een luiertas van baere Amsterdam gekocht. Maar of dit een fijne is heb ik nog geen died van 馃槀 vond hem vooral erg mooi Hahaha

2 jaar geleden

Wij hebben wel een luiertas rugzak. Dat bevalt goed alleen hebben wij gekozen voor een ander model, mijn man zag het niet zo voorzich om met zo een tas rond te lopen als ze samen op pad gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Dominiquemily

Ik lees vooral dat je dezelfde op AliExpress kan kopen
Zou ik dus nooit doen. Lijkt me erg slechte kwaliteit en geen garantie. Wij hebben een soortgelijke: https://www.wehkamp.nl/little-company-riga-luiertas-bruin-16238277/ Zijn we echt heel blij mee. Super praktisch. Ik denk dat de nanabeebi ook een heel fijne tas is.

2 jaar geleden

Wij hebben deze gehaald bij ons eerste kindje. Erg handig en kwalitatief goed. De reden dat wij deze kochten was vooral omdat mijn man niet met een handtas wilde lopen, maar zijn erg blij ermee. Als ik een nadeel moet noemen, dan is het dat de sluiting soms wat lastig dicht gaat als je de tas vasthoudend dicht wil doen. Dit heeft te maken met de opening die rechthoekig is en dat is bewust zo gedaan, want zo krijg je er sneller dingen uit.

2 jaar geleden

Hele fijne tas 馃憤 wij hebben hem bij de eerste gekocht. Wat ook fijn is dat je hem op de rug kan doen en zo beide handen vrij hebt

2 jaar geleden

Deze is m.i. top. Onze eerste dochter is 2,5 en wij gebruiken 'm nog steeds dagelijks met haar.

2 jaar geleden

Hele fijne tas! Past veel in en heeft meerdere vakjes. Wij gaan vaak ook op reis en dan is zo鈥檔 rugtas met alles van de kleine wel fijn naast je overige baggage. Dochter is al 2,5 en we gebruiken hem nog steeds. Al onze vrienden die kinderen hebben, hebben ook deze luiertas.

2 jaar geleden

Niet deze maar wel een luiertas rugzak en kan het echt aanraden. Super handig

2 jaar geleden

Van Asten- banner web zwanger - prijzen spektakel

2 jaar geleden

Zou ik dus nooit doen. Lijkt me erg slechte kwaliteit en geen garantie. Wi ...
Het is dezelfde als van Nanabeebi zeggen degene die het aangaven, dus dezelfde kwaliteit (door dropshipping). Garantie is wel een ding inderdaad, weet niet wat je bij Nanabeebi krijgt aan garantie..

2 jaar geleden

Zou ik dus nooit doen. Lijkt me erg slechte kwaliteit en geen garantie. Wi ...
Heb het even opgezocht, bij Nanabeebi krijg je geen fabrieksgarantie. Alleen als het product bij aankomst defect is vragen ze het binnen 24 u te melden en alleen bij ongebruikte artikelen.

2 jaar geleden

Ik lees hier veel goede reviews. Thanks allemaal. Denk dat ik 鈥榤 wel ga bestellen en als ik 鈥榤 in m鈥檔 handen heb, beoordelen of het iets zou kunnen zijn. Vind het zo al heel mooi en ook praktisch uitzien

2 jaar geleden

Is zo鈥檔 nanabeebi luiertas voldoende voor een tweeling? Of is er een extra grote variant?

2 jaar geleden

Reactie op Aapje94

Is zo鈥檔 nanabeebi luiertas voldoende voor een tweeling? Of is er een extra ...
Dan denk ik dat deze te klein is voor als je bijv de hele dag weg gaat.

2 jaar geleden

Reactie op roomster1993

Ik heb een luiertas van baere Amsterdam gekocht. Maar of dit een fijne is h ...
Die wil ik ook haha. Ze zijn zoooo mooi! Ben benieuwd of hij ook praktisch is. Hebben mensen ervaring met de Baere Amsterdam luiertas? 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op roomster1993

Ik heb een luiertas van baere Amsterdam gekocht. Maar of dit een fijne is h ...
Ooo thanks! Ik ben op zoek naar een mooie luiertas, maar die ook vakjes heeft. Ik heb er nu een van Studio Noos, maar dat werkt echt voor geen meter. Zo'n slappe zak eigenlijk, waar je alles ingooit omdat er geen structuur in te krijgen is. Maar de meeste luiertassen vind ik zo duf. Deze is wel echt leuk!

2 jaar geleden

Wij hebben deze ook en gaan hem weer gebruiken bij de 2e. Enige nadeel is dat de rits wat lastig dicht gaat met 1 hand door hoe de hoeken zijn wat eerder is genoemd. En erg handig als je alleen met de kleine op pad gaat kan je hem gewoon op je rug doen!

2 jaar geleden

Heb zelf een luiertas van cowboys bag, maar we gebruiken hem bijna niet omdat hij door het leer al best wel zwaar is zonder dat er wat in zit 馃檲 Zou dus vooral gaan voor licht en praktisch en eigenlijk niet eens perse kijken naar de naam 'luiertas'. Eerlijk gezegd had ik voor een setje kleertjes en een luier-etui en een spuugdoekje echt geen speciale tas nodig 馃ぃ Heb me destijds een beetje laten leiden door de hormonen haha