12 Reacties
2 jaar geleden
Ik neemt het al een hele tijd in. Al voor mijn zwangerschap. Het werkt en proeft naar water. Poosje in je mond houden voor je het doorslikt. Ik vind het top spul 👍🏻 Oja en geen last met de ontlasting, dat blijft gewoon goed gaan 👍🏻
2 jaar geleden
Nano ijzer zegt mij niks. Maar mij werd Gentle Iron geadviseerd, omdat dit minder maagklachten geeft. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn waarden iets hoger lagen en dit een 'gewoon' ijzersupplement van de drogist is. Dus misschien is dat niet voldoende in jouw geval? Ik moet ter controle ook opnieuw mijn waarden laten controleren om te zien of het voldoende helpt. Maar je kan het altijd bespreken met je verloskundige. Als je ijzertabletten echt niet verdraagt is dit misschien beter dan niets.
2 jaar geleden
Ik heb van de verloskundige ook de optie gentle iron gekregen ipv van ijzersupplement van de apotheek. En met de bijwerkingen die ik bij mn zus zag, was dat geen moeilijke keuze.
Ik heb hier geen bijwerkingen van. Slik nu wel twee keer per dag omdat ijzerwaardes niet zo goed stegen.
2 jaar geleden
Is het slim om dit zonder overleg met de vk te gebruiken of kan ik dit beter eerst bespreken? Slik nu een aantal weken floradix (overleg met vk) maar merk geen verschil.
2 jaar geleden
Reactie op MGB96
Hoi! Heb je nog je ferritine uitslag gekregen?
Hoi! Ja iets gestegen naar 17. Maar m'n hb dus niet dus eigenlijk heel vreemd. Je zou zeggen eerst het hb stijgt. Over aantal weken nog eens prikken. Maar bij mij betwijfel ik dus wel of het echt werkt. Het is super duur spul 35euro voor 12 dagen. Dus of het het waard is ik blijf een vraagteken houden.