7 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Ik heb dit ook gehad, als je zoekt op ‘verdikte neplooi’ in deze groep zie je ook al reacties van anderen erop. Bij mij bleek het vals alarm door een te vroege meting, hoop voor jou ook op een goede uitkomst! 🤞🏼🍀

2 jaar geleden

Reactie op Sharrjdm

Hoi! Ik heb dit ook gehad, als je zoekt op ‘verdikte neplooi’ in deze groep ...
Ik heb het net bekeken dankjewel! Wat fijn dat jij met goed nieuws naar huis bent gegaan. Wij nog even wachten helaas😊

2 jaar geleden

Raar dat je wel al de NIPT hebt gekregen. Normaalgezien vindt eerst de nekplooimeting plaats en dan pas de NIPT. De meeste kindjes met een verdikte nekplooi blijken uiteindelijk geen afwijking te hebben, maar wel vervelend omdat er meestal een vlokkentest of vruchtwaterpunctie volgt die uitsluitsel zal bieden. Genoeg verhalen waarbij het uiteindelijk niets bleek te zijn, maar we duimen mee!

2 jaar geleden

Hoi! Mijn echoscopist gaf aan dat de NIPT veel betrouwbaarder is dan de nekplooimeting, dus hoop dat je daar wat positiviteit uithaalt 🍀 Hoe veel mm was de nekplooi? Wanneer kan je in het ziekenhuis terecht? Sterkte! ♥️

2 jaar geleden

Reactie op Ano-1992

Raar dat je wel al de NIPT hebt gekregen. Normaalgezien vindt eerst de nekp ...
Ik hoop het zo! Dankjewel

2 jaar geleden

Reactie op MIJ91

Hoi! Mijn echoscopist gaf aan dat de NIPT veel betrouwbaarder is dan de nek ...
Dat geeft inderdaad wat extra goede hoop dankjewel ! De nekplooi was 4,5mm we kunnen woensdag terecht.