53 Reacties
2 jaar geleden
Overslagrompers ind en qua kleertjes fijne, zachte stofjes! Ze liggen de hele dag dus zo comfortabel mogelijk👍😉
Noppies had een fijne pasvorm toen bij onze dochter en daar wil ik wel weer voor gaan. En benieuwd naar wat andere merkjes zoals 1+ in the family en MarMar.
2 jaar geleden
Reactie op Sproet
Ik lees mee! First time mommy hier! Ik denk dat ik wel voor overslag romper ...
Ja die zijn echt super fijn 👌
2 jaar geleden
De meegroeirompers van Hema zijn echt perfect. Gemaakt van bamboe, overslag en superzacht. Ik heb er alvast besteld hoor 🤗 Hema valt wel groot.
2 jaar geleden
Reactie op Jessiekdw
Boxpakjes zijn heel fijn tijdens de eerste paar maanden.
Grappig, ik vond dat juist echt niet fijn! Bijna niet gebruikt.
Wel erg fan van de rompertjes van de Hema die al genoemd zijn. Blijven ook lang goed. Ook overslag truitjes en joggingsbroekjes heb ik heel veel gebruikt.
Mijn eerste baby was heel erg klein en heeft lang in maat 44 (en eerste weken nog kleiner) gezeten. Ik heb toen ik wist dat ze waarschijnlijk klein zou worden via vinted een heel kleding pakket in maat 44 gekocht. Erg handig, want die eerste maten ga je zo snel doorheen! Zo zonde anders.
2 jaar geleden
Reactie op rian2862
H&M heeft ook veel overslag
Romper setjes. Pak van 5 voor €22. Zijn dez ...
Ik heb de normale rompers met 3kwart mouw set van 5 stuks en is echt super kwaliteit gebruik deze nu al een jaar voor mijn zoontje en ga ze nu weer gebruiken
2 jaar geleden
Overslag rompertjes van de Hema of zeeman. Ook heel erg fan van wollen rompers/kleren omdat dat zo lekker warm zit voor ze; bijv. Van Dilling.
Wat mij betreft een dikke afknapper zijn spijkerbroeken bij kleintjes.. zit echt zo stug en is ook niet fijn als ze willen gaan bewegen (draaien/kruipen). Ik houd echt van mooie elastische stoffen.. geen gewurm en lekker kunnen bewegen 😊
2 jaar geleden
Petit bateau rompers sluiten heel mooi aan.
Pyjama’s en boxpakjes van de C&A
2 jaar geleden
Fijne, zachte, stretchy stofjes. In het begin sliep onze dochter in haar gewone kleertjes. Ze zijn zo klein dat je ze niet onnodig wilt verkleden. Daar hield ik wel rekening mee bij de kleertjeskeuze. 🤗