53 Reacties

2 jaar geleden

Overslagrompers! Heel fijn in die eerste maanden wanneer nek zo fragiel is

2 jaar geleden

Ik lees mee! First time mommy hier! Ik denk dat ik wel voor overslag rompertjes wil gaan.

2 jaar geleden

Boxpakjes zijn heel fijn tijdens de eerste paar maanden.

2 jaar geleden

Reactie op Sproet

Ik lees mee! First time mommy hier! Ik denk dat ik wel voor overslag romper ...
Ja ik zit ook alleen naar rompertjes te kijken met knoopjes. Zo weinig mogelijk over het hoofdje en minder stres met aankleden voor ons haha

2 jaar geleden

Overslagrompers ind en qua kleertjes fijne, zachte stofjes! Ze liggen de hele dag dus zo comfortabel mogelijk👍😉 Noppies had een fijne pasvorm toen bij onze dochter en daar wil ik wel weer voor gaan. En benieuwd naar wat andere merkjes zoals 1+ in the family en MarMar.

2 jaar geleden

Reactie op Sproet

Ik lees mee! First time mommy hier! Ik denk dat ik wel voor overslag romper ...
Ja die zijn echt super fijn 👌

2 jaar geleden

De meegroeirompers van Hema zijn echt perfect. Gemaakt van bamboe, overslag en superzacht. Ik heb er alvast besteld hoor 🤗 Hema valt wel groot.

2 jaar geleden

Reactie op Jacquelien_

De meegroeirompers van Hema zijn echt perfect. Gemaakt van bamboe, overslag ...
Oh ga ik even naar kijken!

2 jaar geleden

H&M heeft ook veel overslag Romper setjes. Pak van 5 voor €22. Zijn deze aan te raden?

2 jaar geleden

Hihi ik heb van de week 1 jurkje en 1 tuinbroek gekocht en voor de rest shop ik alles 2e hands😊👌

2 jaar geleden

Reactie op Jessiekdw

Boxpakjes zijn heel fijn tijdens de eerste paar maanden.
Grappig, ik vond dat juist echt niet fijn! Bijna niet gebruikt. Wel erg fan van de rompertjes van de Hema die al genoemd zijn. Blijven ook lang goed. Ook overslag truitjes en joggingsbroekjes heb ik heel veel gebruikt. Mijn eerste baby was heel erg klein en heeft lang in maat 44 (en eerste weken nog kleiner) gezeten. Ik heb toen ik wist dat ze waarschijnlijk klein zou worden via vinted een heel kleding pakket in maat 44 gekocht. Erg handig, want die eerste maten ga je zo snel doorheen! Zo zonde anders.

2 jaar geleden

Reactie op rian2862

H&M heeft ook veel overslag Romper setjes. Pak van 5 voor €22. Zijn dez ...
Ik heb de normale rompers met 3kwart mouw set van 5 stuks en is echt super kwaliteit gebruik deze nu al een jaar voor mijn zoontje en ga ze nu weer gebruiken

2 jaar geleden

H&M heeft veel maar houd er rekening mee dat alles veel groter valt en vaak sneller uitlubberen. Merk Dirkje valt dan weer te klein vaak. Ik ben fan van Prenatal, Hema en Vingino (latere leeftijd), Name It.

2 jaar geleden

Overslag rompertjes van de Hema of zeeman. Ook heel erg fan van wollen rompers/kleren omdat dat zo lekker warm zit voor ze; bijv. Van Dilling. Wat mij betreft een dikke afknapper zijn spijkerbroeken bij kleintjes.. zit echt zo stug en is ook niet fijn als ze willen gaan bewegen (draaien/kruipen). Ik houd echt van mooie elastische stoffen.. geen gewurm en lekker kunnen bewegen 😊

2 jaar geleden

Petit bateau rompers sluiten heel mooi aan. Pyjama’s en boxpakjes van de C&A

2 jaar geleden

Mouwen die goed meerekken! Dat gepriegel met die handjes 😅

2 jaar geleden

Geen kleding met knoopjes op de rug, heel irritant bij verschonen (en lijkt me ook niet lekker liggen😬)

2 jaar geleden

Een tipje wat niet te doen: kleding met capuchons. Zoo onhandig en ze vinden het helemaal niet fijn op hun hoofd. Als je een lang kind of lange benen kind heb denk dan vooral aan boxpakjes zonder voetjes. Dan kan je er lange sokken onder aan doen en kunnen ze langer mee.

2 jaar geleden

Fijne, zachte, stretchy stofjes. In het begin sliep onze dochter in haar gewone kleertjes. Ze zijn zo klein dat je ze niet onnodig wilt verkleden. Daar hield ik wel rekening mee bij de kleertjeskeuze. 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Joelez

Overslag rompertjes van de Hema of zeeman. Ook heel erg fan van wollen romp ...
Wij zijn ook benieuwd naar wol van Dilling! Maar onze eigen wollen kleren wassen we zo min mogelijk, hoe doe je dat met die rompers?