16 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook niet.. 8 maanden

2 maanden geleden

Reactie op babymoms

Hier ook niet.. 8 maanden
🥹drinkt hij bij jou ook nog om de 3-4 uur

2 maanden geleden

Reactie op Gizem95

🥹drinkt hij bij jou ook nog om de 3-4 uur
Nee dat niet! Hij krijgt alleen 3 flessen op een dag. ‘S nachts krijgt hij geen fles.. wordt wel nog wakker helaas

2 maanden geleden

Wij hebben uiteindelijk voor de aanpak gekozen om niet gelijk in actie te ondernemen als hij zich meldt, dan bedoel ik dus a la minute zoals ik altijd deed 😅 maar als hij toch onrustig blijft ga ik bij hem zitten om hem te troosten. Bij nood heb ik wel een fles achter de hand maar gaat best goed zo 😊. Wil niet zeggen dat het gemakkelijk is, maar ik ben er wel voor hem. Weet ook niet hoeveel je nog aanbied in de nacht? Dit ben ik ook eerst gaan afbouwen namelijk tot 60cc.

2 maanden geleden

Reactie op babymoms

Nee dat niet! Hij krijgt alleen 3 flessen op een dag. ‘S nachts krijgt hij ...
Bij mij drinkt hij 3 op een dag en in de avond ook 2 ongeveer!🥹

2 maanden geleden

Reactie op babymoms

Nee dat niet! Hij krijgt alleen 3 flessen op een dag. ‘S nachts krijgt hij ...
(Te) natte luier, tandjes of misschien nu te koud?

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Hij slaapt als sinds begin niet.Tandjes zou kunnen(dit kan niet vanaf het begin denk ik).Te koud denk ik niet hij heeft een winterslaap en heeft een normale kampertempratuur.En word huilend wakker vaak.

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Hij heeft letterlijk nooit doorgeslapen. Alles geprobeerd..

2 maanden geleden

Reactie op babymoms

Hij heeft letterlijk nooit doorgeslapen. Alles geprobeerd..
Ik weet hoe frustrerend en vermoeiend is 🥺 wij zijn sinds vorige week dus begonnen met laten liggen en er wel bij zijn. Hij slaapt nu wel beter door ineens dus ik denk dat het wel een goede aanpak is geweest. Vannacht bijv nog wel weer hem verschoond + 60cc aangeboden omdat hij echt begon te huilen ipv brabbelen 😅. Daarna sliep hij ook snel weer.

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Ik weet hoe frustrerend en vermoeiend is 🥺 wij zijn sinds vorige week dus ...
Ik heb het eerder geprobeerd inderdaad.. ik merkte echter geen verschil helaas. Maar hij kan nu een aantal weken staan dus zodra hij wakker is gaat hij zich optrekken om te staan🥲… Ik ga wat je zegt denk ik weer proberen.. wie weet😭

2 maanden geleden

Mijn dochter was 2,5jaar toen ze voor het eerst doorliep. Geheel normaal. Onze jongste is nu 7mnd en heeft ook nog nooit doorgeslapen. Laat je niet 'gek' maken door verhalen waarbij kindjes dat wel doen.

2 maanden geleden

Mijn dochter is 7 maand en slaapt helaas ook niet door. Ik heb me ermaar bij neergelegd want ze doet het verder prima. Ben wel benieuwd, in hoeverre jullie de techniek van slaapcoaches (chair methode) vinden werken als een baby overdag te weinig drinkt? Ik zie echt geen optie hierin want ze heeft gewoon dorst. Maar wellicht kijken jullie hier anders naar

2 maanden geleden

Reactie op Grace93

Mijn dochter was 2,5jaar toen ze voor het eerst doorliep. Geheel normaal. O ...
Het gaat denk ik meer om de vermoeidheid 🥲

2 maanden geleden

Reactie op eva1993vv

Mijn dochter is 7 maand en slaapt helaas ook niet door. Ik heb me ermaar bi ...
Wat is te weinig drinken dan😊?

2 maanden geleden

Hier ook nog nooit een nacht doorgeslapen en ook elke 3 uur drinken. Wat mij helpt; acceptatie. Het is een baby en er komt vanzelf een dag dat hij doorslaapt. Bij de eerste heeft dit ook ruim een jaar geduurd, maar het is/was niet anders. Maar accepteren dat het nou eenmaal zo is, helpt mij mentaal en daardoor ook fysiek.

2 maanden geleden

Volhouden! Hier ook al 7 maanden en nog geen nacht doorgeslapen. Alles is een fase!