5 Reacties

vorig jaar

Ja mijn baby wilt ook niet meer vastgehouden worden maar drinkt het liefst alleen op de rug in bed of op de grond

vorig jaar

Hier ook een dochtertje die dat vanaf een maand of 2 al had. Nu nog steeds drinkt ze niet of heel slecht op de arm. 馃槄 Beste optie is als er geen wipstoeltje is waar ze in kan, zelf half onderuit zakken. Haar rug tegen m鈥檔 buik en dan de fles geven. 馃檲 Ik geniet maar van het feit dat ik zo een beetje kan babbelen met haar met m鈥檔 handen (ik gebaar wat ik zeg).

vorig jaar

Ja.. ze drinkt alleen een flesje liggend, bijv. op de bank. Ben al lang blij dat ze de fles goed drinkt (andere 2 waren flesweigeraars), dus ben helemaal oke hier mee 馃き

vorig jaar

Hier ook een dametje "zelf doen". Fijn en jammer tegelijk haha, mama houdt haar eigenlijk nog graag lekker vast. Maar ze duwt je dan echt weg. Soms denken we zelfs al te horen dat ze "nee" zegt 馃珷

vorig jaar

Mijn zoontje (5 maand) wil dit al sinds hij 3 maanden is niet. Ik zet hem nu op schoot met zijn ruggetje tegen mijn buik en geef hem op die manier de fles, of ik laat hem liggen. Het is jammer genoeg niet zo intiem als je zou willen met je baby maar hij accepteerd het niet anders 馃ス