12 Reacties
één maand geleden
Heb je ook spullen om de spruw op jou borsten aan te pakken? Anders zal het helaas niet overgaan. Spruw is echt vreselijk wij zijn er 4 maanden mee bezig geweest. Eerst 2,5 maand met borst daarna nog 1,5 zonder. Elke beurt flesjes in de steamer. Elk doekje dat voor zijn mond gebruik werdt direct na 1x gebruiken in de was.
één maand geleden
Reactie op Roos7290
Sjonge wat een getob joh! Maar dronk jouw kindje wel? Of ook niet of moeiza ...
Heel lastig. Borst wou hij op gegeven moment helemaal niet meer. Met toen wat extra goed schoonmaken, met elke voeding van te voren schoonmaken en erna en dan erna zalf en dat er weer afhalen voor de volgende voeding. En comoressen gebruiken bhs wassen op 60 graden. Pas dat ik dit echt heel strak deed werdt drinken weer beter. Maar het is echt vreselijk. Bij mij werkte de normale spul ook niet moest extra zware hebben.
één maand geleden
Heeft iemand raad? Drinkt nu al 7 dagen niks. Alles gaat met moeite erin. Koud lukt vaak redelijk. Heb met spuitje geprobeerd, wordt ie inmiddels woest van. Spruw is t uiteindelijk toch niet. Waarschijnlijk keelontsteking maar arts zag niet echt iets geks aan z’n keel. Strontverkouden, vies oog. Huilerig.
Ben echt radeloos momenteel.
één maand geleden
Reactie op jessy0301
Bv of flessenmelk in een ijsjesvorm invriezen proberen? Dat hielp hier tijd ...
Idd een goed idee. Over dat Hand mond voeten ziekte; dan moet je toch vlekjes/blaasjes zien? Ik zie helemaal niets bij m. En hoelang dronk jouw kindje slecht of niets? Dit is dag 7 inmiddels
één maand geleden
Reactie op Roos7290
Idd een goed idee. Over dat Hand mond voeten ziekte; dan moet je toch vlekj ...
Ja zij had inderdaad blaasjes op haar tong, armpjes en voetjes. Heel sneu. Ik kreeg er met heel veel geduld en moeite vijf voedingen in (normaal 8-10), duurde zeker een dag of vijf. Zeven dagen is echt wel heel lang…
11 dagen geleden
Zelfde schuitje hier. Dag 3 van 0.0 drinken uit fles. Heeft keelontsteking en nu antibiotica. Water drinkt hij wel (maar is 200 ml op een dag) verder maak ik z’n brood nat nu met melk en extra door fruit heen. Heeft wel goede plasluiers. Moet ik mij zorgen maken? Zodra mijn zoontje de fles ziet slaat hij hem al weg.
8 dagen geleden
Oh heel erg naar en ik snap heel goed waar je nu door heen moet. Alle beetjes helpen nu, dus dat hij 200 ml water drinkt is alleen maar fijn. Ik gaf ook extra fruithap. Hij wilde alleen maar fruit/yoghurt. Dus dat gaf ik m de hele dag door. Let op plasluiers, suf worden… dat vroeg de huisarts aan mij steeds. M’n vriendin is ook huisarts en zei t zelfde. Maar altijd bellen als je je zorgen maakt! Ik heb toen ook meerdere keren aan de telefoon gehangen. De laatste keer huilend…. En prompt ging hij de dag er op (dag 10) weer drinken. Forceer trouwens niks. Proberen wel.