39 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook nog niks 😬 onze dochter had ze al. Maar komt vanzelf😇

2 maanden geleden

Hier ook niet. Ik was zelf pas rond een jaar oud toen ik eindelijk een tandje kreeg. 😜

2 maanden geleden

Reactie op Sproet

Hier ook niet. Ik was zelf pas rond een jaar oud toen ik eindelijk een tand ...
Oh echt! Bizar ik wist niet dat het kon haha

2 maanden geleden

mijn dochter heeft ook nog geen tandjes ( volgende week 7 mnd), iedere baby is verschillend, betekent verder helemaal niets 😄

2 maanden geleden

Reactie op maria222

mijn dochter heeft ook nog geen tandjes ( volgende week 7 mnd), iedere baby ...
Oke haha 🙉🙈 ik dacht.. ze moet nu toch wel al tandjes krijgen.. maar er is absoluut nog steeds niks zichtbaar haha

2 maanden geleden

Reactie op babywisj2

Oh echt! Bizar ik wist niet dat het kon haha
Jaaa dat vertelde m’n moeder. 😅 Dus denk dat ze mij achterna gaat. 🤣

2 maanden geleden

Reactie op babywisj2

Oke haha 🙉🙈 ik dacht.. ze moet nu toch wel al tandjes krijgen.. maar er i ...
hahaha hier ook, voel ook niks hards op haar tandvlees

2 maanden geleden

Reactie op Sproet

Hier ook niet. Ik was zelf pas rond een jaar oud toen ik eindelijk een tand ...
Ik en mijn dochter beide met 16 maanden pas eerste tand.😅

2 maanden geleden

Mijn oudste had zijn eerste tandje pas rond een jaar, ikzelf ook. Mijn jongste nog geen tandje in zicht (6,5 maand..) Ik ben benieuwd!

2 maanden geleden

Hier met 6,5 maand 1 tandje. De 1e is nog niet zichtbaar.

2 maanden geleden

Reactie op Nevga

Ik en mijn dochter beide met 16 maanden pas eerste tand.😅
Wow!! Oké wist niet dat het ‘normaal’ was 🙈

2 maanden geleden

Mijn oudste had pas met 1 jaar der eerste tanden. Hopelijk nu weer, toch wel iets makkelijker met borstvoeding 😅 met tanden moet je echt goed opletten met aanhappen, en in de nacht slaap ik half…

2 maanden geleden

Ons dochtertje van nu 2 kreeg ook pas met 9 maanden haar eerste tandjes, dus geen zorgen komt echt wel goed. Ons dochtertje van 6 maanden heeft ook nog niks..

2 maanden geleden

Mijn zoon en dochter kregen met 5 maanden 2 ondertandjes, maar mijn jongste dochter heeft nog geen tandjes. Gek genoeg heeft ze ook veel minder haar dan de andere 2 op deze leeftijd 😋 echt gewoon een heel stuk minder.

2 maanden geleden

Mijn oudste kreeg pas bij 13 maanden zijn eerste tand en dat is ook helemaal goed gekomen. Hij heeft nu hij bijna 3 jaar is bijna zijn helemaal gebit. Ik verwacht nu eigenlijk een half jaar lang nog geen tanden... Zou nu juist verbaasd zijn als er al een tand door komt.

2 maanden geleden

Maak je geen zorgen, het is heel normaal dat het ene kindje al wel en het andere kindje nog geen tandjes heeft. Het komt vanzelf! Ik kreeg zelf mijn eerste tandje pas met 17 maanden en mijn dochter ‘pas’ met 11 maanden.. ik was toen verbaasd dat ze al tanden kreeg🤗

2 maanden geleden

Verschilt echt per kind; mijn oudste ging met 2/3 maanden enorm kwijlen en had met 5/6 maanden haar eerste tandje. M’n middelste heeft nooit gekwijld oid en had met 11 maanden opeens een tand. Nu de jongste is al vanaf 2 maanden aan het kwijlen en nog geen tand te zien (bijna 7 maanden nu) 😅🤷‍♀️

2 maanden geleden

Hier 6,5e maand en ook nog niks! De oudste had bij 6 maanden al een doorkomende tand..

2 maanden geleden

Mijn oudste kreeg rond de 10 maanden eerste tanden. Daarna kwam alles achter elkaar door. Deze meid had dr eerste tandje met 5 maanden en nu met 7 maanden al 5 tandjes.

2 maanden geleden

Ik kreeg zelf m’n eerste tandje met bijna 2 jaar 😅😅 onze man is 7,5 maand en ook nog niks.