39 Reacties

2 maanden geleden

Gemiddeld is volgens mij 6/7 maand.. maar gemiddelde dus dat zegt niet zoveel.. kan ook bij 1 jaar nog komen! Het komt echt wel goed! Er zijn maar weinig mensen zonder tanden😉

2 maanden geleden

Hier ook nog niks 🤣 7 mndn ook

2 maanden geleden

Ik heb tweeling jongens van bijna 7,5 maand. Bij de oudste van de 2 kwam er net een door toen die 7 maanden was en de ander krijgt nu de 4e tand al. Het verschilt dus echt per kindje☺️

2 maanden geleden

Ik was zelf 15 mnd toen ik voor het eerst tandjes kreeg dus ik maak me niet zo druk wanneer onze dochter ze gaat krijgen

2 maanden geleden

Dochter met 16 maanden pas, zoon nu met 7 maanden nog niks ;)

2 maanden geleden

Zoontje was ongeveer 7 maanden toen hij twee tandjes had als ik me het goed herinner. Onze dochter is nu bijna 7 maanden en begin nu haar onderste twee tandjes te voelen. Het zijn echt richtlijnen en geen een kindje volgt het allemaal perfect

2 maanden geleden

Oudste dochter had met 4,5 / 5 maanden al 2 ondertandjes, en met 8 maanden 4 tandjes helemaal volledig door. Jongste dochter is van 20 maart, net 7 maanden dus en heeft nog helemaal niks. Zie ook niks aankomen. Ik maak me niet druk, ik heb nog nooit een peuter gezien zonder tanden ;)

2 maanden geleden

Morgen 8 maanden en nog helemaal geen tandjes. Ik kreeg zelf met 13 maanden mijn eerste tandje en mijn oudere zus kreeg dat met 14 maanden. No worries!

één maand geleden

Inmiddels 9 maand en nog geen tandje hahaha…

één maand geleden

Reactie op babywisj2

Hier 8,5 maand en ook nog niet hoor! Zoals eerder gezegd mijn oudste had zijn eerste pas met 13 maanden, die heeft nu met 3 jaar een heel mooi gebit. Ik maak mij dus helemaal geen zorgen :)

één maand geleden

Reactie op babywisj2

Hier hetzelfde hahaha! Ik kreeg pas mijn eerste tandje toen ik 13 maanden was. 😜

één maand geleden

Hier ook nog steeds geen tandje! Ruim 8 maanden

één maand geleden

Ik denk echt dat het heel verschillend is per kindje, normaal is het ook zo dat de ondertandjes eerst komen volgens het internet maar onze zoon van 8 maanden kreeg eerst zijn boven tandjes. Hij heeft inmiddels nu 6 tandjes terwijl zijn nichtje van 10 maanden ook nog geen tandjes heeft. Het komt allemaal vanzelf wel denk ik dan maar 😊

één maand geleden

Mijn eerste dochter had na 11 maanden pas haar eerste 2 tanden. De kleine meid is nu 8 maanden en heeft er net deze week weer 2 bij gekregen..zit nu op 8 tanden😅

één maand geleden

Hier met bijna 9 maand ook niet hoor. Verschilt echt per kindje. Geen zorgen

één maand geleden

Hier komen ze door! 8 mnd nu 🥳

één maand geleden

Bij mijn zoontje is het ongeveer sinds 2 weken aan het doorkomen. Hij is 8 maanden. Verschilt echt per kind. Komt nog wel

één maand geleden

Ik vind het ook een beetje vreemd. Kind bijt sinds ze 4 maanden is overal op. Keihard ook. Is nu bijna 9 maanden en nog geen tandje te bekennen 😅

één maand geleden

Mijne heeft inmiddels 8 tandjes en 9 maanden oud, eerste 2 kwamen door met 6 maanden😅 maar ieder kindje is verschillend dus geen zorgen❤️