Mijn baby heeft nog steeds geen enkel tandje.. wel heel veel kwijlen en bijten (al sinds 4 maand)
Is dit normaal? Wanneer kan ik een tandje verwachten? Online staat rond de 6 maanden dat een baby meestal al 2 tandjes heeft…,
Gemiddeld is volgens mij 6/7 maand.. maar gemiddelde dus dat zegt niet zoveel.. kan ook bij 1 jaar nog komen! Het komt echt wel goed! Er zijn maar weinig mensen zonder tanden😉
Ik heb tweeling jongens van bijna 7,5 maand. Bij de oudste van de 2 kwam er net een door toen die 7 maanden was en de ander krijgt nu de 4e tand al. Het verschilt dus echt per kindje☺️
Zoontje was ongeveer 7 maanden toen hij twee tandjes had als ik me het goed herinner. Onze dochter is nu bijna 7 maanden en begin nu haar onderste twee tandjes te voelen. Het zijn echt richtlijnen en geen een kindje volgt het allemaal perfect
Oudste dochter had met 4,5 / 5 maanden al 2 ondertandjes, en met 8 maanden 4 tandjes helemaal volledig door.
Jongste dochter is van 20 maart, net 7 maanden dus en heeft nog helemaal niks. Zie ook niks aankomen.
Ik maak me niet druk, ik heb nog nooit een peuter gezien zonder tanden ;)
Morgen 8 maanden en nog helemaal geen tandjes. Ik kreeg zelf met 13 maanden mijn eerste tandje en mijn oudere zus kreeg dat met 14 maanden. No worries!
Hier 8,5 maand en ook nog niet hoor!
Zoals eerder gezegd mijn oudste had zijn eerste pas met 13 maanden, die heeft nu met 3 jaar een heel mooi gebit. Ik maak mij dus helemaal geen zorgen :)
Ik denk echt dat het heel verschillend is per kindje, normaal is het ook zo dat de ondertandjes eerst komen volgens het internet maar onze zoon van 8 maanden kreeg eerst zijn boven tandjes. Hij heeft inmiddels nu 6 tandjes terwijl zijn nichtje van 10 maanden ook nog geen tandjes heeft. Het komt allemaal vanzelf wel denk ik dan maar 😊
Mijn eerste dochter had na 11 maanden pas haar eerste 2 tanden. De kleine meid is nu 8 maanden en heeft er net deze week weer 2 bij gekregen..zit nu op 8 tanden😅