16 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb sinds de bevalling ook een erg onregelmatige cyclus. Ook vind ik het in slaap komen vaak lastiger dan voorheen. Denk dat deze dingen nog verklaard kunnen worden door hormonen? Maar ik ben ook geen arts, dus ik durf hier ook niet zoveel over te zeggen. Als je je zorgen maakt, kun je altijd even navragen bij je huisarts?
2 maanden geleden
Ik geef geen borstvoeding en heb nog helemaal geen menstruatie gehad.. huisarts zegt gewoon afwachten bij mij.. ik zou in jouw geval wel even informeren of dat ook voor jou de beste aanpak is..
Verder bekkenklachten, stuitje. Loop wel bij bekkenfysio, dus zit vooruitgang in
2 maanden geleden
Hier ook eea. Geef nog borstvoeding dus nog geen menstruatie gehad maar heb wel het idee dat mijn hormonen nog flink in de war zijn. Daardoor ook geregeld flinke hoofdpijn en een knalrode kop. Daarnaast begin ik nu het sporten weer een beetje op te bouwen maar de bekken doen echt mega zeer. Loop na het sporten weer als een pinguïn net als toen ik hoogzwanger was
2 maanden geleden
Nog steeds snel warm en rode wangen.
Soms nog labiel bij zielige programma's.
Vaak stijve bekken en wanneer ik ongesteld ben voelt het alsof er een steen van onder drukt.
2 maanden geleden
Ik heb nu geen klachten (behalve als gevolg van de extreem slechte nachten) maar ik herinner me na nummer 2 veel nachtelijk zweten, hoofdpijn, haar dat snel vet werd, onregelmatige cyclus, hormonen waren een zooitje. Is toen na ongeveer een jaar over gegaan
2 maanden geleden
Veel kan het zijn hè?!
Hier een diastase, rugpijn, af en toe bekkenklachten, last van m’n litteken (spoedks).. het gaat beter, maar zit nu in zo’n downweek. Ook herkenbaar?