6 Reacties
8 dagen geleden
Mijn zoontje van 9 maanden brabbelt ook nog helemaal niet, laatst inderdaad ook van het cb te horen gekregen dat hij inderdaad al het een en ander moet brabbelen, en gister zeiden ze zelfs als hij binnen een maand niet brabbelt moet je bellen. Mij heeft het ook erg onzeker gemaakt. Zeker toen ze gister de vraag stelde of ik het idee heb dat hij doof is.
Ik vind elk babytje zijn eigen tempo 🤗 het komt vanzelf allemaal wel
8 dagen geleden
Ons meisje brabbelt veel en dat doet ze al even. Maar ze kruipt bijvoorbeeld niet en kan alleen nog rollen. De een ontwikkeld zich zelf op spraak en de ander op motoriek. Zo zijn idd alle kindjes anders. Je moet het consultatiebureau niet zo nauw nemen en kijk eventjes naar de afgelopen maanden. Hoe snel leerde je baby zitten nou binnen een maand. Hoe snel kon het rollen nou binnen 2 weken. Dus hoe snel gaat jullie baby'tje brabbelen, dat gaat binnen nu en een aantal weken echt wel gebeuren!!! Zet hem op en ik zou zeggen lekker veel zingen en praten met elkaar. Komt helemaal goed X
7 dagen geleden
No worry’s: hier 9 maanden (en een week) en ook alleen maar gegrom. En gegil + scheetgeluidjes🤪
Laat je niet gekmaken, bij het cb kijken ze alleen maar ‘naar het boekje’ en gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde☺️
7 dagen geleden
Hè bah wat onwijs naar dat het cb je zo onzeker heeft gemaakt. Dit mag je gewoon terug geven aan hun, want dit lijkt me niet de bedoeling. Naar mijn idee volgt ieder kindje zijn/haar eigen pad, de1is hier snel in en de ander in iets anders.. dus maak je vooral geen zorgen en geniet van je eigen kindje die zich op zijn /haar eigen tempo ontwikkeld..