9 Reacties
2 maanden geleden
Dit is niet erg. Mijn zoontje is 7 maanden en een week en was tot gisteren ook zo. Ineens rolde hij, uit het niets. Sommige kindjes zijn gewoon wat later.
2 maanden geleden
Komt vanzelf als ze er aan toe zijn, zag een keer een opmerking en toen keek ik overal ook wat realistischer tegen aan. Alle volwassen mensen kunnen omrollen, zitten, kruipen en lopen. Dus dat moment dat jouw kleine begint dat komt vanzelf 😊
2 maanden geleden
Zou je geen zorgen maken. Kan alleen ook geen kwaad om fysio in te schakelen. Sommige kinderen doen dingen vanzelf en andere hebben een beetje hulp nodig. Fysio is gratis en komt aan huis bij baby’s.
2 maanden geleden
Reactie op A239
Meerdere keren per dag, maar ze vindt het niet echt prettig. Snel huilen.
Kan geen kwaad om even langs een fysio te gaan, al denk ik niet dat het erg is als ze nog niet kan rollen. Maar de fysio kan wel tips hebben, zodat het buikliggen leuker/makkelijker wordt. Bij ons had ze net wat kleine tips, zoals ellebogen goed langs het lichaampje en de billen een beetje omlaag houden, waardoor het buikliggen stukken beter gaat ! Nu rolt ze de hele kamer door en ligt de hele dag op haar buik.