6 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben het nunki lakentje wel gebruikt, maar zijn er met 5,5 maand mee gestopt omdat ons zoontje toen eigenlijk het hele bedje doorging en er ook onder vandaan komt. Ik weet niet of jullie kleine al door het bedje heen gaat tijdens het slapen? Dan denk ik dat het lakentje nog weinig gaat toevoegen. Zo niet dan is het zeker het proberen waard! Onze dochter sliep altijd op haar buik er onder, dus op de zij kan ook prima. Heb het nunki lakentje bij alle drie onze kindjes gebruikt en ben er wel heel tevreden over!

2 maanden geleden

Ik heb getwijfeld om het te kopen met 6 maanden. Ze begon toen met rollen en elk half uur werd ze huilend wakker als ze op haar buik lag. Nu opgelost met een normaal lakentje en strak instoppen. Dit voorkomt dat ze rolt in haar slaap. Ze is nu bijna 8 maanden en doen het nog steeds zo. Vond het eerst doodeng (bang dat ze er onder komt). Deed het eerst alleen overdag en toen goed in de gaten gehouden. Ze komt er wel is onder vandaan, maar dan schuift ze omhoog en ligt ze er eigenlijk bovenop.

2 maanden geleden

Ik heb na 3 maanden twijfelen toch het nunki lakentje gekocht en ik heb nu spijt dat ik dit niet veel eerder heb gedaan. Het lakentje werkt hier goed en zorgt vooral s'avonds en s'nachts voor meer rust! 😉

2 maanden geleden

Die van mij slaapt er al lange tijd onder, dus ervaring met het starten op 7 maanden heb ik niet. Hij draait nog wel eens naar zijn rug of buik, het lakentje houdt dit niet tegen. Wel heb ik het idee dat het hem wat rust geeft wanneer ik hem op bed leg en instop. Of dat is omdat het inmiddels een vast ritueel is of omdat de druk hem zoveel rust geeft weet ik niet. Maar een aanrader is het sowieso! Daarnaast vind ik het fijn dat wanneer hij onder het lakentje vandaan schuift, hij bij het omdraaien gewoon boven het lakentje ligt en niet zomaar eronder komt. Met losse lakentjes vond ik dat bij mijn oudste toch minder fijn idee.

2 maanden geleden

Hier werkt het wel met in slaap vallen maar niet met doorslapen tijdens dutjes. Bij oudste kindje ook gebruikt en daar werkte het ook maar een beetje.

2 maanden geleden

Reactie op Soezeltje_

Ik heb na 3 maanden twijfelen toch het nunki lakentje gekocht en ik heb nu ...
M'n zoontje is nu bijna 8 maanden en dus gekocht dat hij 7 maanden was😊