641 Reacties

één maand geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Zoo. Hoe doen jullie dat allemaal. Mijn zoontje van 4.5 week komt nog elke ...
Je doet niets verkeerd.. hoe oud is je zoontje? En hoeveel krijgt hij per keer? Misschien toch de fles ophogen. Dit heeft bij ons enorm geholpen en ons zoontje laat er snachts vaak 5 a 6 uur tussen. Overdag wel 3 a 4 uurtjes. Wij hadden dit aangegeven bij consultatiebureau en zij vonden het helemaal prima. Schema aanhouden is handig, maar ieder kind geeft zelf wat hij/zij nodig is. Maar ze zei wel om de 2 uur is wel te snel.

één maand geleden

Onze dochter komt overdag om de 2 a 3 uur en in de nacht vaak om de 3 uur. Er zit helemaal geen ritme in maar dat is ook logisch want ze is pas 11 dagen oud. Voor de papas en mamas die het heel zwaar vinden. Houd vol het wordt echt beter! En je krijgt uiteindelijk weer meer slaap. 💪

één maand geleden

Onze dochter van bijna 6 weken komt vaak om de 4-5 uur snachts. Ze drinkt 130ml per fles, gemiddeld 8 flesjes per dag en ze laat weleens wat staan. Wij geven kunstvoeding, volledig op verzoek en houden ook geen rekening met hoeveel ze “mag”. Ze krijgt wanneer ze honger heeft en wat ze op kan.

één maand geleden

Reactie op EvelienXxx

Je doet niets verkeerd.. hoe oud is je zoontje? En hoeveel krijgt hij per k ...
Hij krijgt borstvoeding op verzoek. Hij is vandaag precies een maand oud.

één maand geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Hij krijgt borstvoeding op verzoek. Hij is vandaag precies een maand oud.
Och ja sorry wat dom van mij🙈 ik ging er vanuit dat je flesvoeding gaf. Dan is het inderdaad wat lastiger.
Ons zoontje krijgt ook rond 23:30 de laatste fles en komt dan tussen 03:00/04:00 . Zijn fles is nu verhoogd van 100 naar 130 en kwam vannacht om 04:30 😊

één maand geleden

Sinds 2 dagen slaapt de kleine hier door van 23.00/00.00 tot 7:00/07:30 🙏🏼 ben nog nooit zo blij geweest met 7,5 uur slaap. Ze is overmorgen 4 weken. Heeft wel heeeeel erg last van de darmkrampjes ‘s avonds nu🥲😢😭

één maand geleden

Reactie op Brenjole1985

Die van mij kwam om de 3 uur stipt soms om de 2. Vanacht is hij de eerste k ...
Dit gebeurde hier laatst ook toen hij uit logeren was 😂 Ik dacht mooi, want dan krijg ik een kind terug dat langer slaapt 's nachts. Nou, mooi niet.. 🤣

één maand geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Ons zoontje krijgt ook rond 23:30 de laatste fles en komt dan tussen 03:00/ ...
Alleen de laatste fles verhoogd of allemaal? Ik durf niet zo goed te snel op te hogen ivm reflux, maar zou wel lekker zijn als hij er 4-5u tussen kan laten 's nachts (nu 5 weken). 😋

één maand geleden

Reactie op babywisj2

Sinds 2 dagen slaapt de kleine hier door van 23.00/00.00 tot 7:00/07:30 🙏� ...
Wat goed!! Gebeurde dit ineens of krijgt ze overdag meer voeding waardoor ze langer doorslaapt nu?

één maand geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Zoo. Hoe doen jullie dat allemaal. Mijn zoontje van 4.5 week komt nog elke ...
Je doet niks verkeerd! Dit is waar je baby nog behoefte aan heeft. Trek je niks aan van andere verhalen!

Reactie op SPMx

Alleen de laatste fles verhoogd of allemaal? Ik durf niet zo goed te snel o ...
Allemaal ! Alleen hij drinkt ze niet allemaal leeg hoor, toevallig de laatste van gister avond wel helemaal vandaar dat die vannacht rond 04:30 kwam 🤪 kon moeders ook even langer liggen

één maand geleden

Reactie op SPMx

Weten jullie of de nachtvoeding (die rond 03:00 uur) vanzelf wegvalt? Of he ...
Zelf heb ik nooit een avondvoeding om 23:00 gedaan als mijn kind daar niet om vroeg. Ik wil zelf ook al eerder dan 23:00 slapen, dus voor mij maakt het niet uit of ze om 23:00 of 02:00 komen voor een voeding. Maar misschien is dat anders omdat ik borstvoeding geef. Bij mijn eerste ging er vanzelf meer tijd tussen de voedingen snachts zitten. Dit verschilt wel per kind, want er zijn ook kinderen die met 4 jaar nog niet door slapen. Onze eerste begon regelmatig een nachtje echt door te slapen rond de 5 a 6 maanden. Bij 9 maanden was ongeveer de helft van de nachten dat hij door sliep. En vanaf 1 jaar kwam hij misschien nog twee keer in de week in de nacht. Dus ik hoop dat onze tweede ook uiteindelijk zo goed zal slapen, maar dat weet je van te voren nooit!

één maand geleden

Reactie op SPMx

Dit gebeurde hier laatst ook toen hij uit logeren was 😂 Ik dacht mooi, wan ...
Ja ik ben echt benieuwd wat hij doet vannacht 😆 zul je zien inderdaad

VRIEND

één maand geleden

Ik geef borstvoeding en sinds een week is het de laatste voeding om 21:00 en dan pas weer tussen 4 en 5. (Was toen 5 weken, nu 6) Voelt enorm luxe na een eerste kindje die altijd strijd gaf met slapen en laat pas is gaan doorslapen. Hopelijk blijven de nachten goed gaan 🤞🏻

één maand geleden

Ik ben echt jaloers op veel mensen hier 😅 mijn kindje is 5 weken en wil altijd elke 2,5 tot 3,5u.

één maand geleden

Elke nacht is dit anders. Meestal drinkt ze haar laatste voeding tussen 22/23 en dan slaapt ze door tot 3/4 uur. Dan slaapt ze weer door tot ongeveer 6/7 uur. Ik merk wel dat ze nu een beetje begint met clusteren, ze wilt zoveel mogelijk aan de borst.

één maand geleden

Afgelopen nacht om 22:45, 02:20, 04:50 en 06:50. Twee echte nacht voedingen dus. Dat heeft hij meestal wel.

één maand geleden

Reactie op HElisa

Ik ben echt jaloers op veel mensen hier 😅 mijn kindje is 5 weken en wil al ...
Hehe ja ik ben ook jaloers. Mijn zoontje van 2,5 week komt ook elke 2 a 3.5 uur (wisselt). Maar goed, is super normaal voor zijn leeftijd. Mijn oudste kwam standaard elke twee uur dus ik ben allang blij dat de jongste er soms 3.5 uur tussen laat 🫢

één maand geleden

Reactie op HElisa

Ik ben echt jaloers op veel mensen hier 😅 mijn kindje is 5 weken en wil al ...
Hier ook, maar nu ik een inbaker slaapzakje heb slaapt ze door!