44 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg

2 jaar geleden

Ik heb de zwangerschap slips van de Hema. Zitten erg comfortabel.

2 jaar geleden

Hi! Ik draag zelf nu (27 weken zwanger) de high waist van Hanro met en zonder kant. Die zie je ook zo goed als niet door je kleding heen en zitten heel lekker! Die zijn ook geschikt voor na de bevalling.

2 jaar geleden

Ik draag nu zelf altijd de Ziki hipsters van action, maar had online gelezen dat voor met kraamverband de Mady van Zeeman erg populair is. Heb alleen geen idee want dit is mn eerste zwangerschap 🙈

2 jaar geleden

Heb wel eens de tip gehoord om de boxers van je man aan te doen de eerste weken ;)

2 jaar geleden

Ik draag ook altijd strings. Tijdens de kraamperiode heb ik de Mady onderbroeken van de zeeman aangehad. Zijn lelijk (oma-onderbroeken) maar zitten wel lekker en zijn praktisch 😂 Als andere optie heb je ook netbroekjes, te koop bij de drogist. Zitten ook lekker en vond ik vooral de 1e week heel fijn. Daarna overgestapt op die van de zeeman.

2 jaar geleden

Ik heb na de bevalling van de eerste de boxers van mijn man aan gedaan vanwege dat grote kraamverband. Toen ik over kon naar normaal maandverband ben ik mijn gewone slips weer gaan dragen. Denk dat dat na 1,5 week ongeveer weer was.

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap had ik eerste 2/3 dagen die netbroekjes uit het ziekenhuis. Daarna overgestapt naar menstruatieondergoed. Vond ik wat fijner dan dat dikke gedoe tussen de benen 😅 Dan maar vaker een schone onderbroek aan. Vanwege de keizersnede, had ik de rand omgeslagen, zodat die niet op de wond kwam. Hopelijk lukt dat zo ook deze keer

2 jaar geleden

Ik had eerste 2 dagen de netbroekjes vh ziekenhuis aan en daarna boxers van mn man, maar dat grote kraamverband vond ik wel echt groot zitten ook, ik ga deze ronde proberen met menstruatieondergoed (snuggs)

2 jaar geleden

Oma ondergoed van de Zeeman (Maddy) was top voor na de bevalling. Goedkoop en zat chill voor zolang het nodig was.

2 jaar geleden

Reactie op MyrrieXx

Ik draag nu zelf altijd de Ziki hipsters van action, maar had online geleze ...
Ik heb de boxers van de action ook gewoon doorgedragen na de vorige bevalling, kan prima met kraamverband, vond ze fijner dan de mady (ook geprobeerd) (plus dat ik ze al had en dus geen nieuwe hoefde te kopen)

2 jaar geleden

Reactie op Deesjee

Ik heb de boxers van de action ook gewoon doorgedragen na de vorige bevalli ...
Ohh wat fijn! Dankjewel voor je reactie ☺️

2 jaar geleden

Die Mady onderbroeken van Zeeman, fantastisch zijn die en lekker 2 maten extra groot

2 jaar geleden

Ik had van de kruidvat de invisable boxter en dan maatje groter dan normaal. Sow, die zitten zo lekker dat ik er meer van heb gekocht en ik ze nu altijd draag haha.

2 jaar geleden

Ik heb snuggs menstruatie ondergoed voor tijdens en na de zwangerschap. Ideaal!

2 jaar geleden

Ik draag de zwarte ‘oma’ onderbroeken van zeeman (met kanten randje). Ik moet een inlegkruisje in gedurende de dag ivm afscheiding, dus een string zit echt helemaal niet lekker… komt na de zwangerschap wel weer!

2 jaar geleden

Ik draag de zwarte ‘oma’ onderbroeken van zeeman (met kanten randje). Ik m ...
Komen deze over de buik en knellen deze niet af?

2 jaar geleden

Zeeman!

2 jaar geleden

Reactie op Bibi37

Komen deze over de buik en knellen deze niet af?
Ze zijn wel iets hoger maar wel onder de navel. Ze knellen niet af

2 jaar geleden

Ik heb snuggs menstruatie ondergoed voor tijdens en na de zwangerschap. Ide ...
Same! Vooral nu tijdens de zwangerschap vind ik snuggs erg fijn. Tenminste niet de hele tijd die broeierige inlegkruisjes 😅