13 Reacties
2 maanden geleden
Mijn zoontje slaapt van bijna 8 maanden slaap al 5 maanden op zijn buik en tilt zelf zijn hoofd op als hij niet goed ligt. Ik maak me er zelf niet veel zorgen om .
2 maanden geleden
Ons dochtertje is 7 maanden en slaapt sinds maand 4 op haar buik. Ik vond het in het begin ook spannend en probeerden haar op haar tug te draaien. Tevergeefs. Gelukkig gaat het helemaal goed. Ze slaapt eigenlijk nooit meer op haar rug 😄
2 maanden geleden
Ons zoontje slaapt ook al vanaf 5.5 maand op mijn buik. Overmorgen is hij 7 maanden. Legt altijd zijn hoofdje naar de zijkant en slaapt zoveel beter als voorheen! Als je het spannend vindt, laat hem dan eens tijdens zijn slaapje overdag op zijn buikje, gaat dat goed, kun je het ‘s nachts ook doen en ben je zelf ook wat meer gerustgesteld. Dan kan je bij wijze van spreke het hele slaapje achter de babyfoon zitten 😉😉
2 maanden geleden
Reactie op Mar2033
Ons zoontje slaapt ook al vanaf 5.5 maand op mijn buik. Overmorgen is hij 7 ...
Zo heb ik het eerst ook gedaan. Lag er eerst hele tijd naast, hij slaapt bij ons op de slaapkamer, toen ik zag dat dat goedging heb ik m nog via babyfoon paar keer elke seconde in de gaten gehouden. Nu gewoon babyfoon aan, maar hij slaapt zo lekker op zijn buik en zij!
2 maanden geleden
Hebben jullie een speciaal matras of gewoon een normaal matras? Ik vind het ook heel spannend namelijk maar heb gewoon een IKEA matras zonder topper
2 maanden geleden
Omg precies hetzelfde hier! Mijn zoontje deed dit voor t eerst 2 maanden geleden dus ik ben er inmiddels aan gewend en vertrouw erop dat het goed gaat met zijn neusje… ik keek ook de hele nacht op die babyfoon en zo kon ik zelf ook echt niet goed slapen..
Je moet het anders overdag als hij slaapt even in de gaten houden of hij goed zijn hoofdje van links naar rechts kan bewegen! Maar je kan er wel vanuit gaan dat dit goed gaat hoor. Mijn zoontje slaapt ook op zijn zij trouwens vind hij heerlijk!
2 maanden geleden
Reactie op Babymama8910
Hebben jullie een speciaal matras of gewoon een normaal matras? Ik vind het ...
Is zijn ledikant ligt een aerosleep matras en topper, maar hij slaapt tegenwoordig veel in ons bed. Boxspring matras met topper.
2 maanden geleden
Zo lang hij het zelf doet is het niet erg. Mijn zoon slaapt al maanden op zijn buik. Ik denk sinds 2 of 3 maanden en dat gaat harstikken goed. Zonder speciaal matras. Hij slaapt in een slaapzak en de rest van zijn bed is vrij. Zo lang hij zijn hoofd goed zelfstandig kan optillen is het goed
2 maanden geleden
Reactie op Babymama8910
Hebben jullie een speciaal matras of gewoon een normaal matras? Ik vind het ...
Ik heb een aerosleep matras maar de ‘ademende’ topper heb ik eraf gehaald omdat hij daar niet lekker op ligt leek het wel. Dus ja het hele ‘veilige’ is er nu af 😀 maar alsnog laat ik hem op zn buik slapen.
2 maanden geleden
Hier draaide hij ook al vanaf 5 maanden ongeveer zelf de hele tijd op zn buik. Als ze het zelf kunnen dan zijn ze er klaar voor. Wij hebben nog een aerosleeptopper van de oudste, die ligt wel op het matrasje voor de zekerheid maar ik denk dat het vooral schijnveiligheid is.
2 maanden geleden
Hier kan ze sinds 4,5 maand rollen sinds die tijd ging ze vaak op dr buik slapen. Ik draaide dr dan wel als ik zelf naar bed ging maar de laatste tijd laat ik dr lekker op dr buikje. Ze kan makkelijk zelf terug en draait toch weer terug op dr buikje.