11 Reacties

2 jaar geleden

Ik deel jouw ervaring niet. Maar wou wel zeggen dat ik hoop dat je je niet schuldig voelt omwille van deze situatie. Jouw gezondheid is het belangrijkste en je koos hier niet voor. Ik hoop dat je op dit moment je rust kan vinden, zowel lichamelijk als mentaal. Dat lijkt mij ook het enige dat je momenteel voor jezelf en je kindje kan doen. Veel succes!

2 jaar geleden

Reactie op Lauver333

Ik deel jouw ervaring niet. Maar wou wel zeggen dat ik hoop dat je je niet ...
Dankjewel 💗

2 jaar geleden

Wat naar. Ik wist niet eens dat dit kon, door een cyste... ik ben voor het eerst zwanger dus heb het ook niet ervaren gelukkig, maar ik wens jou en je kleintje een goed herstel.

2 jaar geleden

Oo, ik ben net terug van onze eerste echo. Naast een gezond frummeltje zat ook een cycte van 5cm groot. Onze dokter vertelde dat deze vanzelf zou verdwijnen 🤞🏻😬 Ik ben benieuwd of dat zo is, een operatie nu lijkt me inderdaad super eng! Ik duim dat alles daar goed gaat 🤞🏻🤞🏻

2 jaar geleden

Ja ik; blinde darmontsteking met 26 weken. Had wel een soort lichte weeenactviteit en heb weeenremmersgekregen. Merkte dat ik best lang moest herstellen van de narcose. En echt dacht dat de baby elk moment kon komen daarna, maar uiteindelijk werd het 41+3, dus nog een lange rit hahah. Littekens zijn wel erg zichtbaar en soms gevoelig.

2 jaar geleden

Reactie op lynnsesier

Oo, ik ben net terug van onze eerste echo. Naast een gezond frummeltje zat ...
Vaak is dit ook het geval hoor! Iedereen heeft wel eens cystes en ze zijn niet gevaarlijk. De kans dat je een torsie hebt (zo noemen ze dat) is heel klein. En de kans dat je het 2 keer krijgt (in mijn geval) is zeldzaam 😓 Ik duim met je mee!

2 jaar geleden

Reactie op Joelez

Ja ik; blinde darmontsteking met 26 weken. Had wel een soort lichte weeenac ...
Wat vervelend! Maar wat fijn dat de baby niet eerder is gekomen. Ik merk ook dat het herstel echt tegenvalt. De vorige keer voelde ik me vrij snel weer fitter maar ben nu doodop.. me lichaam is natuurlijk hard aan het werk voor mijn herstel en ook voor de baby.

2 jaar geleden

Hoi, ben geopereerd met 16 weken aan een cyste. Alles was goed gegaan en zoon is inmiddels 8 jaar.

2 jaar geleden

Wat naar om voor de 2de keer zo overvallen te worden door zoveel pijn en een spoedoperatie, helemaal tijdens je zwangerschap! Ik zit in een soortgelijke situatie alleen moet de operatie bij mij nog gepland worden. Bij de eerste echo met 7 weken ontdekte de verloskundige een enorme cyste op mijn eierstok, formaat struisvogelei. Nu 2x bij de gynaecoloog geweest de cyste moet verwijderd worden, omdat zowel de baby als ikzelf hier last van gaan krijgen verderop in de zwangerschap. Echt geen fijn vooruitzicht, maar wat moet dat moet. Voordeel is wel dat ik me er op kan voorbereiden en ze er dus ook bewust voor kiezen om de operatie pas na 14 weken te plannen. Daarnaast is de cyste zo groot dat een torsie uitgesloten kan worden. Ik kan mijn ervaring dus pas over een paar weken met je delen. Heel veel beterschap en sterkte met je herstel! Geef jezelf de tijd en ruimte hiervoor en luister goed naar je lijf 💪💕

2 jaar geleden

Reactie op Ju24

Wat naar om voor de 2de keer zo overvallen te worden door zoveel pijn en ee ...
Jeetje! Fijn dat je weet waar je aan toe bent en je erop kunt voorbereiden inderdaad. Als een torsie uitgesloten is, Is dat al heel fijn. Anders zit je heletijd in onzekerheid dat het ieder moment fout kan gaan 😓 Jij ook heel veel sterkte en een goed herstel gewenst alvast! Opereren in het tweede trimester schijnt voor de baby geen risico te zijn. Dus don’t worry 💗

2 jaar geleden

Reactie op rian2862

Jeetje! Fijn dat je weet waar je aan toe bent en je erop kunt voorbereiden ...
Ja dat is zeker fijn! Heb er ook wel vertrouwen in, maar zie er enorm tegenop. Hoe is het inmiddels bij jou?