Hoe en waar vieren jullie oud en nieuw met de kleine?
Ik heb haar het liefste gewoon in haar eigen bedje. Ze slaapt in principe door maar heeft heeft om 22.30u de laatste voeding. Als wij 's avonds weg zijn zorgen we altijd dat we haar rond 22.00u ophalen zodat we thuis de laatste voeding doet. Ze valt nml meestal tijdens die voeding al in slaap, dus dan wil je haar daarna gewoon in haar ledikant leggen.
Nu is mijn vader oudejaarsdag jarig en vieren we daar vaak de jaarwisseling. De laatste jaren wilt mijn man, begrijpelijk ook wel, steeds vaker de jaarwisseling bij vrienden vieren. Nu zijn we uitgenodigd bij vrienden die schuin tegenover ons wonen voor de jaarwisseling. Alleen wel net te ver weg voor bereik van de babyfoon.. Dus ik twijfel of dat ook wel een optie is. Wil mijn man niet geclusterd aan het huis houden maar ik wil de kleine niet onnodig uit haar bed halen (uberhaupt niet maar ook niet na 22.30u)om ergens anders naartoe te kunnen. Dus benieuwd hoe jullie dit doen. Zelf thuis blijven vind ik geen probleem maar mijn man wilt ook graag de jaarwisseling wel samen vieren.