582 Reacties

5 maanden geleden

Deze al zo lang in de kast hangen en ze kan 'm nu eindelijk aan! Is van Next 🥰

5 maanden geleden

Broekje en rompertje van klein 💜

5 maanden geleden

💜

5 maanden geleden

Wou het alleen even posten met de zonnebril. Zo cool❤️🤣

5 maanden geleden

Romper van Dirkje. ❤️ Broekje en sokken zijn eerder vandaag al uit gegaan 😂

5 maanden geleden

Dit was alleen voor het wandelen. Thuis natuurlijk het hoedje af. Maar omdat je niet der hele outfitje kon zien in de wagen hebbik het even zo gedaan ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Deesje97

Romper van Dirkje. ❤️ Broekje en sokken zijn eerder vandaag al uit gegaan � ...
Even off topic maar hoezo heb ik niet eerder er aan gedacht om tummy time in de kinderwagen te doen? Ik zag jou bericht en vandaag gelijk even uit geprobeerd. Ze vond het geweldig!! 🤩

5 maanden geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Even off topic maar hoezo heb ik niet eerder er aan gedacht om tummy time i ...
Haha heerlijk!! Mn dochter wilde al een heletijd door dat gaas kijken en werd op een gegevend moment onrustig want ze zag niet genoeg.. dan maar op haar buik 😂 zo leuk om te zien 😍😍

5 maanden geleden

Reactie op Deesje97

Haha heerlijk!! Mn dochter wilde al een heletijd door dat gaas kijken en we ...
Nou wat een goed idee dit😃 Hier heb ik ook nooit aan gedacht. Gaan we ook proberen straks 😄😄

5 maanden geleden

Reactie op Deesje97

Romper van Dirkje. ❤️ Broekje en sokken zijn eerder vandaag al uit gegaan � ...
Dit heb ik vandaag ook met m’n dochter gedaan… Ze vond het echt geweldig! Thanks voor de tip🤗

5 maanden geleden

Ik leg nu maar gewoon een soort van schuin in de ligstand in die zitbak. Op der buik wil ze alleen maar rollen die dat schiet niet op. En reiswieg word ze wild 🤣 en ik dacht in de maxicosi zit ze ook een soort van in die hoek dus dan maar zo.

5 maanden geleden

Ootd🥹🌸

5 maanden geleden

Ootd🥹🌸
Heel lief pakje! Als ik meerdere foto's hier zie dan denk ik soms dat ik mijn dochter te koud aankleed. Ze heeft nu een playsuit aan zonder romper eronder.. ze voelt niet koud oid

5 maanden geleden

Reactie op Mellys1991

Heel lief pakje! Als ik meerdere foto's hier zie dan denk ik soms dat ik mi ...
Is ook wel prima hoor denk ik. Ik had van de week mn dochter met een lange broek naar de opvang gebracht. Maar kreeg vrij snel een foto zonder broek 😂 nu heeft ze alleen een romper aan en een kort tuin broekje maar die gaat later vandaag ook uit. Liever te koud kleden dan te warm.

5 maanden geleden

Ootd🥹🌸
Waar komt dat truitje vandaan? 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Mellys1991

Ligt misschien ook aan de temp in huis. Bij ons binnen altijd 20 graden door warmtepomp nieuwbouw huis. Vaak nog lange mouwen en lange broek aan. Vergis me dan vaak als ik buiten kom 🤭

5 maanden geleden

Reactie op Deesje97

Waar komt dat truitje vandaan? 🥰
Zara! Ze hebben ook een matching legging ervan🥹

5 maanden geleden

Reactie op Mellys1991

Inmiddels truitje wel uit gedaan haha. In de ochtend was het wat frisjes nog. Ze heeft vaak alleen een rompertje aan

4 maanden geleden

Vandaag en morgen alleen in de luier.. het is zo warm hier binnen. 🥲

4 maanden geleden

Rompertje zeeman en broekje van noppies❤️