582 Reacties

4 maanden geleden

Moet alleen meer van die warmere broekjes halen want vind die leggings toch te dun worden. Maar zo schattig 🩷

3 maanden geleden

🌸

3 maanden geleden

Hoi hoi wat voor winter outfitje hebben jullie al gekocht ? Ik heb tot nu toe nog maar 4 setjes kunne vinden wat ik echt leuk vind dus inspiratieloos 🙈 zie graag wat jullie gekocht hebben en welke winkel

3 maanden geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

🌸
Leuk ! Waar is dit jasje van ? Ik ben nog op zoek naar een leuk jasje

3 maanden geleden

Reactie op Marie1324

Ik heb dit jasje in Kroatië gescoord in de sale voor €1,75 bij de Pepco. Op vinted zie ik er ook eentje staan maar dat is maat 86

3 maanden geleden

Reactie op Marie1324

Ik had mijn filter niet goed staan in maat 74 staan er nog zeker 3 op 🤗 (Het is wel meer een tussen jasje/dikker vestje zonder voering)

3 maanden geleden

Van daily Seven. Met een bijpassend vestje in de kleuren van de sokjes :)

3 maanden geleden

Maatje 74 🥰 7.4 kilo en 71 cm 6 maand oud pakje is van shein

3 maanden geleden

Ze had nogal honger, dus kreeg d'r schattige Disney pakje er even niet 100% op. Het shirtje heeft de tekst mini mouse bijv nu half verstopt staan bij haar hals 🤭🙈 zo jammer dat we de herfst al in gaan, heb nog allemaal schattige jurkjes die langzaam aan te koud worden 🥺😂 ben er nog niet helemaal klaar voor haha, gaat veel te snel 😝

3 maanden geleden

Nu ze wat ouder wordt vind ik de flared leggings helemaal geweldig! Broekje van de Prénatal en blouse van Ammehoela 🌸🫶🏼

3 maanden geleden

Reactie op Adnarim

Ze had nogal honger, dus kreeg d'r schattige Disney pakje er even niet 100% ...
Je kan nog steeds jurkjes aandoen hoor hihi, je kan ook jasje bij aandoen van spijkerstof of andere warme stof en staan alsnog heel leuk en dan kan ze nog jurkjes aan, ook kan je lange mouwen romper doen eventueel☺️

3 maanden geleden

Deze was toen een beetje te groot maar nu zit die goed. Heb ook weer voor maat 74 allemaal leuke dingen gekocht ❤️ wij zijn klaar voor de herfst/winter

3 maanden geleden

Vandaag lekker simpel💜

3 maanden geleden

Romper van zeeman, legging van Hema en te schattige rokje van wibra😍😁

3 maanden geleden

Setje van gymp sokjes temu

3 maanden geleden

Rompertje Ralph lauren.. broekje prenatal

3 maanden geleden

Wibra

3 maanden geleden

Reactie op Shariiina