582 Reacties

3 maanden geleden

Zara 🥹

3 maanden geleden

Reactie op Monster0611

Beetje groot, maar dat is altijd ;) rompertje van van de ven, jurkje van de ...
Leuk speenkoordje! Van waar is het?

3 maanden geleden

Reactie op Givano En Linsey

Ah leuk disney waar heb je die vandaan als ik vragen mag ?
Deze is van 4 jaar geleden 🤭 Kwam van de C&a

3 maanden geleden

Reactie op Janaina

Leuk speenkoordje! Van waar is het?
Ik maak die zelf ;)

3 maanden geleden

Reactie op Renskex

Waar is het jasje van?
Is van Pepco, het is meer een dikker vestje. Op vinted stonden er van de week nog een paar

3 maanden geleden

Vandaag geshopt!🥰🥰

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1095

Vandaag geshopt!🥰🥰
Zo leuk!! Dat rechtse setje heb ik ook. Had het los van elkaar gekocht maar zie nu bij jou dat het perfect bij elkaar past!

3 maanden geleden

Lekkere joggingpak aan 😘

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1095

Vandaag geshopt!🥰🥰
Van rechts de truitje heb je ook dezelfde patroon flair broekje van, want ik weet dat het bij de Hema is hihi☺️

3 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Van rechts de truitje heb je ook dezelfde patroon flair broekje van, want i ...
Ik zag het inderdaad! Maar ik ben niet zo van de ‘setjes’ 🫢

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1095

Ohhh ik dacht dat je het niet wist vandaar dat ik het zei🤭 maar ik vond het ook too much maar het staat wel echt heel leuk dezelfde patroon😅

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1095

Ze hadden 2 broekjes die zelfde patroon maar ook broekje met alleen dezelfde soort groen dat kan ook nog🤪

3 maanden geleden

Buiten pakje 💜🌻

3 maanden geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Buiten pakje 💜🌻
Wat mooi!! Waar is deze van? 🥰

3 maanden geleden

Reactie op ier1991!

Wat mooi!! Waar is deze van? 🥰
Dankje! Ook van Molo 🤗 Er is ook nog een jasje van. https://www.molo-kids.nl/bovenkleding/fleece-softshell/udo/retro-bloom/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADAx1Za5xCtVte-nUSEBT_dn6tXjo&gclid=Cj0KCQjw3vO3BhCqARIsAEWblcBF_IR5REt3n3be5lhiEgaFnb-2skhZ61Xcou23Ief3QCQA_N0AMeoaApVzEALw_wcB&_gl=1*s311dl*_gcl_aw*R0NMLjE3Mjc4Nzk4NzEuQ2owS0NRanczdk8zQmhDcUFSSXNBRVdibGNCRl9JUjVSRXQzbjNiZTVsaGlFZ2FGbmItMnNraFo2MVhjb3UyM0llZjNRQ1FBX04wQU1lb2FBcFZ6RUFMd193Y0I.*_gcl_au*MTE4MTA1ODAxOS4xNzI3ODc5ODcx*FPAU*MTE4MTA1ODAxOS4xNzI3ODc5ODcx*_ga*MTc0Mzg2MzMwNC4xNzI3ODc5ODcx*_ga_H3FN732T3S*MTcyNzg3OTg3MC4xLjEuMTcyNzg3OTg3MC42MC4wLjI4NDk4ODgwNQ..*_fplc*TDM5RUJncSUyRlRTJTJGbWhPZVRYSFFobkRqcVIlMkZnU3dLM3dpendrRkljWFk3VkFvd1YwWUVubGpxeTFxQUNaVnQlMkJCa3Q5dEV2S0lST2tFakcwdDJ6SGh1cUptTTRMJTJCYTh5U3RLV0JzWU9VdFE4S3hNSkc1TSUyRmZBUm9hV1ZNdCUyRkElM0QlM0Q.#userSwitched=en|nl-nl

3 maanden geleden

Warmere kleertjes aan vandaag, brrr. Trui nog een beetje te groot, dus die kan voorlopig nog even mee 🤭 gelukkig vallen de kotsvlekken niet zo op op de foto 🤪😂🙈

3 maanden geleden

Mijn minny mouse ☺️

3 maanden geleden

De jurkjes lijken altijd zo kort maar misschien wacht ik te lang met aantrekken.. of zijn ze gewoon altijd zo kort ?

3 maanden geleden

Reactie op Sammmi

De jurkjes lijken altijd zo kort maar misschien wacht ik te lang met aantre ...
Ik vind ze vaak ook kort hoor 🤭🙈 Leuk jurkje! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Adnarim

Ik vind ze vaak ook kort hoor 🤭🙈 Leuk jurkje! 🥰
Dankjewel. Ik koop dus veel via Vinted dus weet soms niet waar het van is. Maar deze komt toevallig van de hema.