568 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Sammmi
Ik zit alleen maar te wachten op de zomer. Ik heb zoveel dat ik haar elke d ...
Hoef niet perse alleen zomer wat ze nu aan heeft of ander dag aan heb is ook leuk te zien🤩
7 maanden geleden
Reactie op Givano En Linsey
Hoef niet perse alleen zomer wat ze nu aan heeft of ander dag aan heb is oo ...
Dankjewel❤️ dat bruine rompertje is nog een 56 .. dus ben benieuwd hoelang dat nog past haha. Maaar ik heb wel de meest leuke kleertjes ( al vind ik dat zelf) in maat 62/68. En de meeste zijn ook voor de zomer. Nu met een lange mouwen romper kan het al. Maar dalijk lekker als het warm is zonder romper of een met korte mouwen. Vet zin in. Sommige dingen vallen ook weer erg groot als 62 zijnde.. het is echt een beetje zoeken. Lastig dat dingen van verschillende winkels dus ook verschillende maat hebben 😂 het is allemaal 62.. maaar valt groter of kleiner.
7 maanden geleden
Reactie op Sammmi
Dankjewel❤️ dat bruine rompertje is nog een 56 .. dus ben benieuwd hoelang ...
Ja klopt en ik zelf ben nog volop zomerkleding aan zoeken ben daar zo moeilijk in
7 maanden geleden
Reactie op Sammmi
Primark heeft leuke dingen en ik haal veel via marktplaats of Vinted :)
Ik koop meestal bij name 't maar die is helaas weg gegaan in centrum
7 maanden geleden
Reactie op Givano En Linsey
Ik koop meestal bij name 't maar die is helaas weg gegaan in centrum
Ik doe Vinted of marktplaats omdat ik weet dat ze het niet zo heel lang zal dragen. Dus vind het zonde alles nieuw te halen. En kan dat geld weer gebruiken voor luiers want ze poept wat af :')
7 maanden geleden
Reactie op Sammmi
Ik doe Vinted of marktplaats omdat ik weet dat ze het niet zo heel lang zal ...
Gelukig ieder ze ding ja hier poep ze ook wat af de pampers zijn niet aan te slepen🫣
7 maanden geleden
Reactie op Emm03
Haha mijn dochter 12 weken en zit net in 56. Ik heb ook alleen paar setjes ...
Ja ik krijg hier ook allemaal kleding van vriendinnen en had dan zelf een grote doos via marktplaats gehaald voor de eerste maatjes. Ik zit hier geloof tot maat 108 in de kleding 😂 er staan al 2 dozen klaar vanaf maat 74 😂2 vriendinnen hebben dochters..en 1 van hun heeft ook net weer een baby gehad ennze heeft er al 1 van 2. Dus zo kunnen we ook weer ruilen en doorschuiven.. alles wat mijn dochter nubal niet meer last kan naar haar en wat haar dochter van 2 niet past komt weer hier heen haha. En zo slaan we dat ook weer op totdat haar dochter het weer aan kan. Vet handig eigenlijk
7 maanden geleden
Reactie op Emm03
Haha mijn dochter 12 weken en zit net in 56. Ik heb ook alleen paar setjes ...
Ze was ook best een grote dame toen ze er uit kwam..hadden ze ook niet helemaal verwacht.. en ik ook niet .. 3840 gram was ze. En ze groeit als kool.. ik denk inmiddels 5600 gram🤪🤣 dus ja die kleine maatjes staat heel schattig.. maar ze is gewoon te spekkig haha