572 Reacties

6 maanden geleden

Jurkje prenatal en maillot HEMA 🥰

6 maanden geleden

Blouse: Zeeman Legging: Hema

6 maanden geleden

Reactie op avb97

Hema🥰
Die pakjes zijn zo fijn 🥰. Ik heb ze ook allemaal.

6 maanden geleden

Reactie op avb97

Hema🥰
Ahhh deze hebben wij ook voor onze meid, alleen is ze eruit aan het groeien 🥹 Gaat zo snel nu ineens.. Maar hele fijne pakjes dit!!

6 maanden geleden

OOTD ❤️

6 maanden geleden

HEMA’tje. Maatje 62 gewoon alweer 🤯 (wel nog een beetje ruim). Voor mijn gevoel zat ze vorige week nog in maat 50..

6 maanden geleden

Reactie op ier1991!

HEMA’tje. Maatje 62 gewoon alweer 🤯 (wel nog een beetje ruim). Voor mijn g ...
Vind hier ook erg snel gaan

6 maanden geleden

Reactie op ier1991!

HEMA’tje. Maatje 62 gewoon alweer 🤯 (wel nog een beetje ruim). Voor mijn g ...
Maar geen enkele maat is hetzelfde. En dat irriteert mij echt mateloos haha. Het ene pakje nog 56. De ander weer 62. Ze hebben allemaal verschillende maten haha. Maar hier ook al 62. En sommige van 62 zijn te kort..qua breedte prima maar lengte weer niet. Om gek van te worden 😵‍💫

6 maanden geleden

Vind ook heel lastig welke maat ik moet kopen enzo.. afgelopen maandag gemeten ze is alweer 61 cm. Ben dan bang dat ze niet heel lang in maatje 62 zal blijven.

6 maanden geleden

Reactie op Sammmi

Maar geen enkele maat is hetzelfde. En dat irriteert mij echt mateloos haha ...
Jaaa heb je helemaal gelijk in! Super irritant!

6 maanden geleden

Had het even snel bij elkaar gepakt na een poep explosie maar vind het nog best leuk 🤭

6 maanden geleden

Outfit van feetje🩷

6 maanden geleden

Handjes zijn nu echt heel boeiend😂

6 maanden geleden

Outfitje van vandaag🥰

6 maanden geleden

Ohhh zoveel leuks in 62 wat ik onze meid eindelijk aan kan trekken 🤩 en stiekem dus een beetje blij dat het weer er ook nog naar is dat dit soort “warme” outfitjes nog kunnen (hoewel deze mama wel echttt toe is aan 🌞 en mooi weer) Truitje van HEMA en broekje van Prenatal 💗

6 maanden geleden

Komt van de Hema. Hebben we kado gekregen..Alleen het shirt is een beetje groot maar de broek is wel goed. Allebij 62.. geen touw aan vast te knopen dus. Maar goed. Super schattig is het wel !!

6 maanden geleden

Pink it is!

6 maanden geleden

Ook een HEMA outfitje, het vestje is te klein geworden 🥲

6 maanden geleden

Voor vaderdag❤️

6 maanden geleden

Outfitje vandaag