7 Reacties
vorig jaar
Ik heb het ook gehad en ben de kleine toen meer in een draagzak gaan doen voor extra rust voel het nog wel licht na bijna 5 maanden maar het is nu dragelijker
vorig jaar
Ik heb het ook. Begonnen in de zwangerschap en erger geworden na de geboorte, inderdaad door het vele tillen van m'n zoontje. Ik ben naar de handfysio geweest en heb een paar weken zoveel mogelijk een brace moeten dragen en daarna alleen nog 's nachts. En ik heb oefeningen gekregen. Moet zeggen dat ik die oefeningen niet heb gedaan, maar de brace maakte het wel minder pijnlijk. Was niet super handig met de kleine, maar heeft wel goed gedaan. Ook het idee dat het nu zelf langzaam minder wordt (doe de oefeningen niet en een tijd de brace al niet meer omgehad).
Dus mijn advies zou zijn om een handfysio op te zoeken 馃榾.
vorig jaar
Ik heb het ook. Ben 10 weken na de bevalling naar handpolscentrum gegaan, heb een spalk aangemeten gekregen a 27eu en heb die 6 weken gedragen. Na 4 weken kreeg ik wat oefeningen mee. Na 6 weken mag ik de spalk afbouwen. Ben op dit moment daarmee bezig. Tot nu toe gaat het nog goed en heb ik geen pijn!
vorig jaar
Ook ik heb hier last van. Ben naar een fysio gegaan voor hand en pols problematiek en inderdaad een spalk aangemeten gekregen. Deze draag ik snachts en dat helpt wel goed, merk het meteen als ik deze spalk niet heb gedragen 's nachts, dan heb ik overdag meer pijn en minder kracht in mn polsen. Ze zeiden dat het iets hormonaals is en dat het meestal binnen een paar maanden weer verdwijnt en anders sowieso na 9 maanden ontzwangeren.