9 Reacties

9 maanden geleden

heb het wel eens voorbij zien komen in de prenatal, verder geen ervaring mee maar misschien even daar langs gaan?馃

9 maanden geleden

Ik was laatst ook op zoek en las idd dezelfde negatieve reviews. We hebben een buggy van het merk Maxi-Cosi en daarvan nu de parasol aangeschaft. 3 keer gebruikt en het kan beter, maar hij valt in ieder geval niet makkelijk omlaag ofzo. Het enige wat ik niet weet is of het ook op een ander merk buggy/kinderwagen kan. Heb dat niet geprobeerd en we zijn nu op vakantie, dus kan t ook niet voor je testen

9 maanden geleden

Ik heb ook een parasol liggen, maar ik vond die helemaal niet fijn. Een dookie vind ik veel handiger werken, daar al eens naar gekeken??

9 maanden geleden

Het is dooky zie ik, niet dookie 馃槉

9 maanden geleden

Lijkt mij super onhandig omdat de zon van de andere kant komt als je de buggy draait, dan blijf je ermee bezig. Maar zelf geen ervaring mee.

9 maanden geleden

Wij hebben de buggy metro plus van ergo baby, mag mee in de cabine van het vliegtuig en toevallig past de bugaboo parasol erop die we sowieso al hadden voor de kinderwagen馃槉

9 maanden geleden

Wij hebben een dooky. Parasol ook maar gebruiken we niet. Je blijft aan het bij draaien als je loopt. Echt erg onhandig vinden wij

9 maanden geleden

Bedankt meiden!!

9 maanden geleden

Wij hebben van Joolz de comfort cover (moet je wel een joolz wagen hebben), anders is een dooky ook ideaal. Parasol hebben wij gehad is drama, na elke bocht kon je de parasol verstellen 馃槄