10 Reacties

2 jaar geleden

Die gebruik ik inderdaad ook, ging er eigenlijk vanuit dat dat wel prima was.

2 jaar geleden

Ja hoor is geen probleem!

2 jaar geleden

Reactie op karlijndw

Die gebruik ik inderdaad ook, ging er eigenlijk vanuit dat dat wel prima wa ...
Ja, ik ook! Maar wist eerst ook niet dat ik geen nagellak remover met aceton mocht gebruiken.. oeps 😅 dus vandaar check ik alles maar even nu 😋

2 jaar geleden

Reactie op Moos91

Ja hoor is geen probleem!
Top dank je wel!
Ik gebruik ook paradontax maar met bloedend tandvlees is het niet heel prettig om te gebruiken. Ik kan wel sensodyne repair aanraden, die is wat zachter zeg maar en ook een goede tandpasta

2 jaar geleden

Ik ben zelf tandarts en ik adviseer geen perio-aid aan zwangere vrouwen!

2 jaar geleden

Ik ben zelf tandarts en ik adviseer geen perio-aid aan zwangere vrouwen!
Maar is dit hetzelfde als paradontax? Nee toch? Ik heb enorm last van mijn tandvlees en weet niet wat anders te gebruiken

2 jaar geleden

Reactie op Moos91

Maar is dit hetzelfde als paradontax? Nee toch? Ik heb enorm last van mijn ...
Ik gebruik ook perio-aid wist niet dat dit niet goed was? Online staat dat het geschikt is voor zwangere vrouwen

2 jaar geleden

Reactie op Moos91

Maar is dit hetzelfde als paradontax? Nee toch? Ik heb enorm last van mijn ...