10 Reacties

één maand geleden

Mijn dochter is ook 8 maanden oud en ik geef best met tomatensaus. Ik weet niet wat je bedoelt met vers. Ik kook hem wel even.

één maand geleden

best vaak*

één maand geleden

Reactie op KalliDi

Mijn dochter is ook 8 maanden oud en ik geef best met tomatensaus. Ik weet ...
Dankjewel voor de reactiw! Ik bedoel met de tomaat even meekoken, ontvellen en daarna mee pureren met de pasta en courgette.

één maand geleden

Mijn kind van 8,5 maand eet pasta met verse tomatensaus zonder dat deze gepureerd wordt. Gaat er prima in. Smikkelen

één maand geleden

Ja hoor. Dochter eet alles. Maak de saus wel zelf zodat er geen suikers/zout aan toegevoegd zijn. Maar onze dochter eet niks gepureerd. Die eet gewoon alles hetzelfde zoals wij ook eten.

één maand geleden

Hier maak ik de pasta saus helemaal zelf. Maar gaat wel meer in dan tomaat. Veel kruiden ook. Vandaag at hij bami volgens mij had ik er 6 ? Verschillende kruiden in. Gebruik eigenlijk alles behalve zout en Chili. En wel genoeg moet wel smaak hebben hihi. Overigens niet gepureerd maar net zoals wij eten. Maar voor hij zo mee at gaf ik ook eigenlijk alles al, op zout suiker en Chili na.

één maand geleden

Reactie op DaphneWB

Hier maak ik de pasta saus helemaal zelf. Maar gaat wel meer in dan tomaat. ...
Wat voor pasta geef je dan? Penne?

één maand geleden

Reactie op ModeBo

Wat voor pasta geef je dan? Penne?
Nee penne als enigste niet. Macaroni, tagliatelle, fussili, farfalle, spaghetti. Ik vind penne zelf dat het zelfs met nog langer koken dan de verpakking zegt dat het wat taai blijft.

één maand geleden

Reactie op DaphneWB

Nee penne als enigste niet. Macaroni, tagliatelle, fussili, farfalle, spagh ...
En hoe geef je die pasta dan? Klein gesneden ofzo? Dank je voor het reageren 😊

één maand geleden

Kan zeker, en hoeft niet meer gepureerd! Scheelt weer ;-)