26 Reacties
2 jaar geleden
Onze peuter(2,5 jaar) heeft gisteren zijn nieuwe grote bed gekregen. De commode en kast staat er nu nog maar hij zal een ladekast van ikea krijgen en een speelhoekje zodra we de babykamer verder aanpakken. De peuter blijft in dezelfde kamer, maar de meubels gaan straks naar de babykamer. Dus kan ook nog wat leuke inspiratie gebruiken😅

2 jaar geleden
Reactie op S-R-
Onze peuter(2,5 jaar) heeft gisteren zijn nieuwe grote bed gekregen. De com ...

Mijn dochter krijgt volgende week hetzelfde bed☺️ ze wordt dan 2 en volgend jaar krijgt ze een broertje of zusje...ze verhuisd wel naar een andere kamer maar de komende tijd kan ze dan nog even kiezen en rustig wennen
2 jaar geleden
Reactie op Suus188
Mijn dochter krijgt volgende week hetzelfde bed☺️ ze wordt dan 2 en volgend ...
Oh wat leuk! Wij waren ook meteen verkocht toen we dit bed zagen. En alle opbergruimte in de lades is ideaal! Ik zou wel even alle onderdelen controleren op schade. Bij ons zaten er al behoorlijk wat krassen en lakschade op. Is in behandeling bij klantenservice 🙈
2 jaar geleden
Leuk om hier wat ideeën uit te wisselen. Mijn 3-jarige dochter is kort geleden overgestapt naar een groot bed. We hebben dit Ikea bed een beetje aangepast, zodat ze nog veilig achter de rand ligt. Later kan je het bed omdraaien en er een (half)hoogslaper van maken. We hebben de houten balken boven het bed inmiddels nog wat aangekleed met een slinger etc. Ze slaapt er heerlijk in!

2 jaar geleden
Reactie op broes23
Leuk om hier wat ideeën uit te wisselen. Mijn 3-jarige dochter is kort gele ...

Ooh wat leuk, ik heb hetzefde bed op het oog! Super veel leuke inspiratie opl pinterest gezien en inderdaad praktisch dat je het kan omdraaien!
2 jaar geleden
Hier nu echt begonnen. Behang en verf zit erop. Mn zoontje is al helemaal trots en wil aan iedereen die langskomt zijn nieuwe grote kamer laten

2 jaar geleden
Even een hele andere vraag hoor! Maar ik zie mijn zoontje van bijna 2,5 nog niet echt snel uit zijn ledikant gaan eigenlijk. Hij slaapt er nog heerlijk in. Hoe gaat dit bij jullie in de grotere bedden? 😄
2 jaar geleden
Even een hele andere vraag hoor! Maar ik zie mijn zoontje van bijna 2,5 nog ...
Ik heb mijn dochter ook tot 3 jaar in het ledikant gelaten. Ze sliep er goed in en heeft nooit geprobeerd eruit te klimmen. We hebben het dus lekker zo gelaten. Tot het punt dat het ledikant toch wat klein werd en ze zelf ook meer interesse toonde in een groot bed. En daar heb ik geen spijt van, ze heeft de overstap vrij makkelijk gemaakt.
2 jaar geleden
Reactie op S-R-
Onze peuter(2,5 jaar) heeft gisteren zijn nieuwe grote bed gekregen. De com ...

Mag ik vragen waar je dit bed hebt gekocht? Zo iets zoek ik ook maar heb deze nog nergens gezien.