10 Reacties

vorig jaar

Nee helaas heel herkenbaar. Geef je toevallig borstvoeding? Dan heeft t nog een soort van nut 🤪 maar vreselijk…

vorig jaar

Reactie op Imkebb

Nee helaas heel herkenbaar. Geef je toevallig borstvoeding? Dan heeft t nog ...
Ja ik geef borstvoeding… maar ik zie daarvan t nut niet in 🙈

vorig jaar

Reactie op Beertjee

Ja ik geef borstvoeding… maar ik zie daarvan t nut niet in 🙈
Virusjes meepikken zorgt dat je zelf ook antistoffen voor je kleine maakt (en doorgeeft). Ik heb zelf t idee dat ik t sneller oppik door de borstvoeding daardoor..

vorig jaar

Vitamine pillen? Veel fruit groente eten? Ik zelf sport veel en ik denk dat dat ook helpt voor mijn weerstand

vorig jaar

Reactie op jolijn1608

Vitamine pillen? Veel fruit groente eten? Ik zelf sport veel en ik denk dat ...
Ik sport ook, eet gezond, mama vitamines.. helaas🙈

vorig jaar

Reactie op jolijn1608

Vitamine pillen? Veel fruit groente eten? Ik zelf sport veel en ik denk dat ...
Ja vitamine pillen neem ik ook.. al ben ik daar niet altijd even goed in om daar dagelijks aan te denken. Verder eet ik gezond en sport normaal ook veel. Nu ik zo vaak ziek ben sla ik dat dus vaak over…

vorig jaar

Reactie op Imkebb

Virusjes meepikken zorgt dat je zelf ook antistoffen voor je kleine maakt ( ...
Ah zo

vorig jaar

Dit hadden bij ons zelfs de oma's die oppassen.. hadden ook om de haverklap allerlei virussen 🙈 Opzich goed om je imuun systeem even goed te laten updaten haha 🤭 En gaat vanzelf weer over! En idd met borstvoeding is het top.. door het speeksel van je kindje weet je lijf super snel dat er een virus is en kan dan antistoffen aanmaken en doorgeven. Zo help je haar wel!

vorig jaar

Ik ben al drie jaar lang om de haverklap ziek. Mijn vriend ook. We leven gezond. Het hoort er helaas ook bij. Hier viel het het eerste jaar met de oudste nog wel mee qua ziek zijn. Daarna werd het echt erg.

vorig jaar

Tips? You gotta go through it 🥲 Het eerste jaar van mijn oudste was ik con-ti-nu ziek. Maar ook echt ziek. Gewoon 3 weken eraf liggen van de griep. En dan ook de handvoetmondziekte krijgen. En dan nog een keer griep. En repeat. Het 2e jaar zijn we beide geeneen keer ziek geweest! Dus het is wel “goed” voor je weerstand. En het wordt dus echt beter ;-)