16 Reacties

2 jaar geleden

Jeetje, wat heftig! Geen ervaring, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen 💕 Fijn dat je onder controle staat en hopelijk komt alles goed

2 jaar geleden

Ik had gisteren mijn verhaal gedeeld op Facebook onder je post in een Facebook pagina! Je foto komt me bekend voor. We zitten in hetzelfde schuitje! Zoals je hier zelf ook zegt het is geestelijk heel zwaar of je nou 2 kindje heb of 4. Onze baarmoeder wordt verwijderd en dat is gewoon een heel groot stuk waardoor je vrouw ben en dit wordt weg gehaald. Helaas kan dit niet anders en hebben we geen andere keus maar wij zijn sterk! 💕

2 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Ik had gisteren mijn verhaal gedeeld op Facebook onder je post in een Faceb ...
Klopt inderdaad heb zo veel vragen krijg niet uit mijn hoofd

2 jaar geleden

Reactie op Mamakimmy

Klopt inderdaad heb zo veel vragen krijg niet uit mijn hoofd
Ik ga veel gesprekken krijgen dit hebben ze me aangeboden, om toch een soort van voor te bereiden tot zover dat dit kan! Misschien is dit bij jou ook een optie om hierom te vragen. Dan kunnen ze je het misschien wat rustiger uitleggen en iets beter op voorbereiden. En heb jij alle tijd om vragen te stellen.

2 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Ik ga veel gesprekken krijgen dit hebben ze me aangeboden, om toch een soor ...
Dankjewel ga zeker mee nemen mvg 😘🙏

2 jaar geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap ik ben nu 21 weken zwanger en bij mij zit de placenta over mijn baarmoedermond 9-11 afspraak gynaecoloog kijken wat ik te horen krijg. Hoeveel weken ben je zwanger?

2 jaar geleden

Reactie op Wondertje💖

Dit is mijn eerste zwangerschap ik ben nu 21 weken zwanger en bij mij zit d ...
13 weekjes

2 jaar geleden

Hier net bij de 20 weken echo te horen gekregen dat mijn placenta over het litteken zit. Ze gaan nu extra in de gaten houden of die ook in het litteken groeit. Ik maak mij zoveel zorgen en zit met zoveel vragen. Jullie alvast heel veel sterkte! Ik ga maandag mijn vragen aan de verloskundige stellen en hopen dat het meevalt.

2 jaar geleden

Reactie op Imagine

Hier net bij de 20 weken echo te horen gekregen dat mijn placenta over het ...
Sterkte hou me op de hoogte hier ook speeld van als af in mijn hoofd 😪

2 jaar geleden

Reactie op Wondertje💖

Dit is mijn eerste zwangerschap ik ben nu 21 weken zwanger en bij mij zit d ...
Nu 14 weekjes hou me op de hoogte xx

2 jaar geleden

Ik ben zwanger van de tweede en krijg in december een echo in het WKZ in Utrecht om te kijken of de placenta idd in het littekenweefsel is gaan groeien, daarna volgt er een beleid. Ik ben nu 22 weken zwanger en bij mij spoken ook al veel doem scenario’s. Hoop toch dat het mee valt en de placenta niet is gaan ‘vergroeien’. Wachten duurt zo lang 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Ik had gisteren mijn verhaal gedeeld op Facebook onder je post in een Faceb ...
Is het niet mogelijk om de placenta te laten staan en dat de placenta ervan zelf later uit komt natuurlijk of met medicatie?

2 jaar geleden

Reactie op Wondertje💖

Is het niet mogelijk om de placenta te laten staan en dat de placenta ervan ...
Helaas is dit niet mogelijk omdat de placenta vast groeit in de baarmoederwand of zelfs erdoorheen. Als hij helemaal vast zit in de baarmoederwand komt de placenta met geen mogelijkheid los. Ze kunnen ook geen deel laten zitten ivm bloedingen.

2 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Helaas is dit niet mogelijk omdat de placenta vast groeit in de baarmoederw ...
Snap ik veel sterkte! 💗

2 jaar geleden

Reactie op Yasmin3011

Ik ben zwanger van de tweede en krijg in december een echo in het WKZ in Ut ...
Sterkte! Ik krijg 10 januari een extra 30 weken echo. Ik hoop echt dat we allebei voor de echo al wat meer weten/ gerustgesteld kunnen worden.

2 jaar geleden

Met de 20 weken echo gehoord dat mijn placenta over het litteken van mijn keizersnede lag en wellicht in zou groeien. Vandaag met ruim 29 weken gehoord dat de placenta naar boven is gegroeid en niet meer over het litteken ligt. Ik hoop dat meer van jullie dit nieuws hebben gekregen.